MEDIA

Τι τηλεθέαση έκανε ο τελικός της Eurovision χωρίς την συμμετοχή της Ελλάδας;

Ο μεγάλος τελικός του 61ου διαγωνισμού της Eurovision ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 02:00 τα ξημερώματα, με την Ουκρανία να κάνει την ανατροπή και την Jamala να κατακτά την πρώτη θέση. Η Ρωσία και η Αυστραλία ήταν τα μεγάλα φαβορί, ωστόσο, τα προγνωστικά δεν επιβεβαιώθηκαν. 

Όσον αφορά την τηλεθέαση, και με δεδομένο ότι η Ελλάδα δεν βρισκόταν στον μεγάλο τελικό, τα νούμερα έδειξαν μεγάλη πτώση, σε σχέση με τον περσινό τελικό της Eurovision, στον οποίο η Μαρία Έλενα Κυριάκου είχε εκπροσωπήσει την Ελλάδα. 

Ο τελικός του μουσικού διαγωνισμού σημείωσε 31,3% στο γενικό σύνολο, ενώ η μέγιστη τιμή του έφτασε στο 45,8%, στο τέταρτο 01:15 – 01:30, όταν η δηλαδή η ψηφοφορία πλησίαζε προς το τέλος. 

Στο δυναμικό κοινό, τα νούμερα ήταν πιο ανεβασμένα, σε σχέση με το γενικό σύνολο, αλλά και παράλληλα πολύ πεσμένα, σχετικά με τα περσινά. Ο μέσος όρος έφτασε στο 39,8%, ενώ το μεγαλύτερο νούμερο που σημειώθηκε ήταν στο τέταρτο 01:15 – 01:30, όπου σκαρφάλωσε στο 57,8%. 

Eurovision 2016: 

  • Γενικό Σύνολο: 31,3%
  • Δυναμικό κοινό: 39,8%