ΔΙΕΘΝΗ

Game Of Thrones: πώς γυρίζονται οι σκηνές με τους δράκους;

Τεχνολογίες όπως το green screen έχουν επιτρέψει στους ηθοποιούς να βρεθούν σε φανταστικά περιβάλλοντα, να πολεμήσουν με τα πιο φρικαλέα τέρατα, να βγουν αλώβητοι ύστερα από πτώση από ουρανοξύστες. Τα ειδικά εφέ έχουν μεταμορφώσει και διαμορφώσει, κυρίως τον αμερικάνικο κινηματογράφο, ενώ έχουν βρει φανατικούς υποστηριχτές που δύσκολα παρακολουθούν ταινίες όταν αυτά απουσιάζουν.Από όταν έκαναν δε, την εμφάνισή τους και στις σειρές και μάλιστα σε παραγωγές τόσο προσεγμένες όπως το Game Of Thrones για πολλούς έγιναν συνώνυμο της επιτυχίας.

Μπορεί οι θεατές να απολαμβάνουμε εντυπωσιακές σκηνές που φαντάζουν λες και ξετρύπωσαν από την πιο οργιάζουσα φαντασία, όμως για να προκύψει ένα τέτοιο αποτέλεσμα υπάρχουν από πίσω πολλά δημιουργικά μυαλά που αφιερώνουν άπειρες ώρες πάνω από τα ψηφιακά συστήματα προκειμένου να μοιάζουν αληθινά όλα όσα δημιουργούν.

Η εταιρεία Pixomondo που ασχολείται με τα εφέ της αγαπημένης μας σειράς Game of Thrones κυκλοφόρησε ένα σύντομο βίντεο όπου δείχνει πώς δημιουργούνται οι περιβόητοι δράκοι. Σε συνέντευξη που παραχώρησαν στη Washingtonpost αναφέρουν μάλιστα ότι προκειμένου να μελετήσουν πώς ακριβώς κινούνται οι μύες κάτω από το δέρμα των δράκων χρησιμοποίησαν ως πρότυπο ένα κοτόπουλο, ο σκελετός του οποίου θα μπορούσε να τους δείξει τις κινήσεις και τους περιορισμούς που ενδεχομένως έχουν.

Εκτός όμως από τα κοτόπουλα, προκειμένου να προκύψει ένα αληθοφανές αποτέλεσμα απαιτούνται ώρες δουλειάς με τη βοήθεια μίας σειράς τεχνολογικών εργαλείων. Δεδομένου ότι πολλά από τα γυρίσματα δεν λαμβάνουν χώρα σε green screen αλλά σε πραγματικούς χώρους, η ρεαλιστικότατα των δράκων είναι ακόμα πιο επιτακτική ανάγκη.

Από την πρώτη σεζόν έως σήμερα έχουν γίνει πολλές διορθώσεις ενώ, όπως οι ίδιοι οι δημιουργοί παραδέχονται, έχουν γίνει και αρκετά λάθη στην αναπαράσταση των δράκων, λάθη τα οποία προσπαθούν να διορθώσουν προκειμένου οι τηλεθεατές να μην αντιλαμβάνονται εύκολα ότι αποτελούν προϊόντα ψηφιακής επεξεργασίας. Μετά τα κοτόπουλα, ως πρότυπο λειτούργησε ο εμβληματικός δεινόσαυρος του Jurassic Park ενώ οι απαιτήσεις στον σχεδιασμό διέφεραν όταν οι δράκοι είναι ήρεμοι ή όταν έχουν επιθετικές διαθέσεις.

H εταιρεία Pixomondo απασχολεί σταθερά, περίπου 22 με 30 άτομα αποκλειστικά για τη δημιουργία των δράκων ενώ ο μέσος χρόνος παραγωγής ανά σεζόν κυμαίνεται μεταξύ 20 και 22 εβδομάδων.

Ανυπομονώντας για τη νέα σεζόν της σειράς που θα κάνει πρεμιέρα στις 12 Απριλίου απολαμβάνουμε ένα αποκαλυπτικό βίντεο όχι για να αποδομήσουμε ότι βλέπουμε ούτε για να χαθεί η μαγεία αλλά κυρίως για να ικανοποιήσουμε την περιέργειά μας για τους τρόπους με τους οποίους γυρίζονται αγαπημένες μας σκηνές.