3 top δεξιά, LIFESTYLE

Στο Σπίτι του Ηθοποιού φιλοξενείται ο «Τίμος Δράκος» της Λάμψης λόγω οικονομικών προβλημάτων

Ορόλος του στη θρυλική σειρά του Νίκου Φώσκολου «Λάμψη» ως Τίμος Δράκος ήταν καθοριστική για τον ηθοποιό, Ανδρέα Ανδρεόπουλο. Εντάχθηκε στο πρωταγωνιστικό καστ της σειράς του 1992, στις αρχές του δεύτερου κύκλου, μετά την αποχώρηση του ηθοποιού Τάκη Ανούση, που ερμήνευε το ρόλο του μικρού γιου του Γιάγκου Δράκου στον πρώτο κύκλο της σειράς.

Ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος αποχώρησε από τη «Λάμψη» το 1996, έπειτα από μια διαφωνία με τον σκηνοθέτη σχετικά με την σεναριακή εξέλιξη του ρόλου. Αν και έπαιξε σε πλήθος κινηματογραφικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών, η «Λάμψη» τον σημάδεψε και έμεινε στο μυαλό των Ελλήνων.

Πριν από έναν χρόνο η οικονομική δυσπραγία τού χτύπησε την πόρτα. Μαθαίνοντας για το πρόβλημά του, η Άννα Φόνσου τού άνοιξε την αγκαλιά της και τον φιλοξένησε στο «Σπίτι του Ηθοποιού», όπου μένει μέχρι και σήμερα.

Ο ίδιος, μίλησε στην εφημερίδα Espresso» για τα πρώτα Χριστούγεννα ως φιλοξενούμενος στο ίδρυμα.

«Η ζωή μας είναι μια όμορφη περιπέτεια, γεμάτη με εκπλήξεις. Η δική μου ζωή ούτε ξεκινάει από τη “Λάμψη”, ούτε καταλήγει στη “Λάμψη”. Υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι σταθμοί» ανέφερε στην εφημερίδα ο ηθοποιός.

Σε άλλο σημείο σημείωσε πως: «Πέρυσι δούλευα σε ένα σήριαλ με μεγάλη επιτυχία, στις “8 Λέξεις”. Πρέπει να πω και κάτι το οποίο παρεξηγεί ο πολύς κόσμος. Όταν ένας ηθοποιός, χάνεται για ένα διάστημα, δεν σημαίνει ότι έχει εγκαταλείψει το επάγγελμά του» και πρόσθεσε: «Υπάρχουν σκαμπανεβάσματα στη ζωή και το επάγγελμα του κάθε ανθρώπου».

Ο Ανδρέας Ανδρεόπουλος υπογράμμισε πως: «Όμως ένας ηθοποιός που παίζει συνεχώς στην τηλεόραση τυποποιείται. Εγώ έβγαλα χρήματα από το επάγγελμα. Δεν έγινα ποτέ πλούσιος. Ζούσα αξιοπρεπώς. Τον τελευταίο καιρό είχα κάποιες αναποδιές και ατυχίες που δεν θα ήθελα να τις αναφέρω δημοσίως».

Ο ηθοποιός, ζει στο «Σπίτι του Ηθοποιού» τον τελευταίο χρόνο και μιλώντας στην εφημερίδα για την Άννα Φόνσου ανέφερε πως: «Η Άννα είναι ένα πλάσμα που δεν μπορείς να το συγκρίνεις με κανένα άλλο».