3 top δεξιά, GOOGLE NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα Public αλλάζουν τα πάντα στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Μεγάλες αλλαγές- Τεράστιες επενδύσεις

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό. Το Public, ο #1 retailer στη χώρα, προχωρά σε  τεράστιες επενδύσεις και αλλαγές που θα οδηγήσουν αδιαμφισβήτητα το ηλεκτρονικό εμπόριο σε μια νέα εποχή.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρία Public αποτελεί συνώνυμο της ποιότητας, της σωστής εξυπηρέτησης, του σεβασμού στον καταναλωτή. Κι αυτή η κατάκτηση βασίζεται στο γεγονός ότι πρόκειται για μια εταιρία που δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Αντίθετα, αξιοποιεί κάθε της κατάκτηση  ως εφαλτήριο για το επόμενο βήμα. Ένα βήμα πιο κοντά στον καταναλωτή.

Κάθε επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος των Public, πέρα από την ευκαιρία να βρεθεί μπροστά σε μια ανεξάντλητη γκάμα προϊόντων έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει μια πλατφόρμα με πολλαπλά, χρήσιμα εργαλεία που θα τον βοηθήσουν να βρει και να επιλέξει αυτό που ψάχνει. Σε κανένα άλλο estoreο καταναλωτής δεν βρίσκεται τόσο κοντά στην εμπειρία της εξυπηρέτησης που απολαμβάνει σε ένα φυσικό κατάστημα. Για τον λόγο αυτό εκατομμύρια επισκέπτες επιλέγουν να κάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές τους μέσω της ιστοσελίδας του Public.

Η #1 θέση λοιπόν που διατηρούν τα Public στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσε την αφετηρία για την προώθηση δομικών οργανωτικών αλλαγών, την επένδυση σε logistics, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό.

Ο CEO της Public – MediaMarkt κος Χρήστος Καλογεράκης

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της PublicMediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε σχετικά: «Το Public είναι ο #1 ecommerceretailerστην ελληνική αγορά. Με τη βεβαιότητα ότι το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα. Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: Τη #1 θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατά συμπληρωματικά brands, Public και MediaMarkt. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας καθώς και για το 2019 η συνεισφορά τουecommerceστον ετήσιο τζίρο της εταιρείας είναι 20%. Με αφετηρία τα παραπάνω συστατικά έχουμε ήδη στρέψει την ενέργεια και τις επενδύσεις μας σε τεχνολογίες, logistics, ανθρώπινο ταλέντο και εμπειρία από πολύ πιο ώριμες αγορές του εξωτερικού. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.»

 

 

Νέα οργανωτική δομή με έμφαση στη νέα μέρα

Η εταιρεία σε χρόνο ρεκόρ άλλαξε την οργανωτική της δομή δημιουργώντας τις εξής δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerceBusinessUnit και RetailBusinessUnit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του CEO της εταιρείας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η διεύθυνση RetailBusinessUnitέχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public- MediaMarkt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή.

Ραγδαία Ανάπτυξη του PublicMarketplace

Σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το PublicMarketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων και να προφέρουμε ακόμα  περισσότερες επιλογές στους επισκέπτες και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

 

Επενδύσεις σε ecommerce, νέες τεχνολογίες και υποδομές

Ο μετασχηματισμός της εταιρείας θα υποστηριχτεί με μεγάλο πλάνο επενδύσεων, εστιάζοντας στους τομείς του ecommerce & marketplace, supplychain, υποδομές και νέες τεχνολογίες. Την επόμενη διετία το ύψος της επένδυσης θα φτάσει τα 26 εκατ. ευρώ.