ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: 700 οδηγοί λεωφορείων δεν πιάνουν τιμόνι – Θα περάσουν από επιτροπή

Η ορατή και μετρήσιμη βελτίωση των Αστικών Συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι ένας από τους τρεις σημαντικούς στόχους που έχει θέσει ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης ως Αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών και Συγκοινωνιών.

Μιλώντας στο CNN Greece, τονίζει πως δεν είναι πολυτέλεια, αλλά δικαίωμα να θες να πας στη δουλειά σου στην ώρα σου, «είναι κομμάτι μιας κανονικής αξιοπρεπούς ζωής».

«Έχω απεριόριστο σεβασμό στον άνθρωπο που από ανάγκη, όχι από επιλογή, ξυπνάει νωρίτερα, ξεκινάει από το σπίτι του νωρίτερα, για να περιμένει υπομονετικά σε μια στάση λεωφορείου, με κρύο ή με καύσωνα για να πάει στη δουλειά του, μην έχοντας το προνόμιο που έχουμε οι υπόλοιποι, ενός ΙΧ. Αυτός ο άνθρωπος για πάρα πολλά χρόνια νιώθει αόρατος. Αντικρύζει μια εικόνα δημόσιας συγκοινωνίας και μιας υπηρεσίας που δεν αντιστοιχεί σε ένα ευρωπαϊκό κράτος. Αυτοί οι άνθρωποι είναι η προτεραιότητά μας», τονίζει μιλώντας στο CNN Greece.

Από επιτροπή ιατρών θα περάσουν 700 οδηγοί λεωφορείων που δεν «πιάνουν τιμόνι»

Με αφορμή την συζήτηση για την αξιολόγηση του Δημοσίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών αποκαλύπτει πως σε ένα σύνολο 3.100 οδηγών λεωφορείων που μισθοδοτούνται από τον Οργανισμό Συγκοινωνιών, 700 δεν «πιάνουν τιμόνι», επικαλούμενοι λόγους υγείας.

Χαρακτηρίζει «υπερβολικό» αυτό τον αριθμό και διαμηνύει πως άμεσα θα περάσουν όλοι από επιτροπή ιατρών.

Τι απαντά στους συνδικαλιστές οδηγούς ταξί για τις λεωφορειολωρίδες

Στο πλαίσιο της βελτίωσης των Αστικών Συγκοινωνιών, τονίζει πως γίνεται προσπάθεια για ανανέωση του στόλου και για αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, «θέλουμε τα λεωφορεία να κυκλοφορούν απρόσκοπτα στη λεωφορειολωρίδα ώστε να βελτιωθεί και η αξιοπιστία των δρομολογίων».

Στους συνδικαλιστές οδηγούς ταξί με τους οποίους συγκρούστηκε, απαντά πως ο ίδιος θα δίνει σημασία μόνο στα σημαντικά, την ώρα που «κάποιοι θρέφονται μόνο από τον «θόρυβο».

Πιλοτική 24ωρη λειτουργία σε μετρό, τραμ και κάποια λεωφορεία

Για την 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς τα Σαββατοκύριακα, ο κ. Κυρανάκης τόνισε ότι θα ξεκινήσει πιλοτικά τον προσεχή Ιούλιο στην Αθήνα, για το Μετρό, το Τραμ και συγκεκριμένες γραμμές λεωφορείων.

Εξηγεί πως οι μεταμεσονύκτιες ώρες του Σαββατοκύριακου είναι οι πιο θανατηφόρες σύμφωνα με τα στοιχεία και συνεπώς εάν περισσότεροι νέοι αντί να πιάνουν το τιμόνι χρησιμοποιούν τα Μέσα ή το ταξί εκείνες τις ώρες, τόσο περισσότερες ζωές θα σωθούν.

«Εξετάζουμε το alcohol interlock για όσους είναι πραγματικά επικίνδυνοι»

Ο κ. Κυρανάκης, δεν αποκλείει τον ενδεχόμενο εφαρμογής του συστήματος alcohol interlock που αποτρέπει αυτόματα την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,

«Με το νέο σύστημα υποτροπής που εισάγει ο ΚΟΚ, θα μπορούσε να έρθει συμπληρωματικά – όχι εναλλακτικά της ποινής – και αυτό το μέτρο για όσους είναι πραγματικά επικίνδυνοι», σημείωσε.

Η πρόταση της ΝΔ, οδηγεί τον κ. Καραμανλή στον φυσικό δικαστή

Την ώρα που ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την προανακριτική Καραμανλή, ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών σχολιάζει πως είναι η πρώτη φορά που Κοινοβουλευτική Ομάδα δεν εμποδίζει, αλλά συναινεί στην παραπομπή δικών της στελεχών και υπογραμμίζει πως «αυτό δίνει απάντηση στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης περί συγκάλυψης».

«Η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας αυτό ακριβώς κάνει, οδηγεί τον κ. Καραμανλή να κριθεί από τον φυσικό δικαστή και όχι από ένα σώμα βουλευτών που από τη φύση της στρεβλής αυτής διαδικασίας θα κατέληγε να αποζητά πολιτικά πλήγματα και όχι την ουσιαστική διερεύνηση της υπόθεσης», σημείωσε.