GOOGLE NEWS

Αίσχος! Έδιωξαν καρκινοπαθή από εστιατόριο – «Τρομάζεις τους πελάτες» του είπε η ιδιοκτήτρια (ΦΩΤΟ)

Ντροπή προκαλεί η πράξη της ιδιοκτήτριας ενός εστιατορίου στη Νότια καρολίνα η οποία έδιωξε από το μαγαζί έναν καρκινοπαθή, λέγοντάς του ότι «τρομάζει τους πελάτες» λόγω του παρουσιαστικού του.
Η επίσκεψή του Kirby Evans –στον οποίο χρειάστηκε να αφαιρεθεί το αριστερό μάτι και ολόκληρη η μύτη, λόγω καρκίνου του δέρματος, πήγε στο μαγαζί για να απολαύσει έναν καφέ και ένα ντόνατ, αλλά, όπως περιγράφει ο ίδιος στον τηλεοπτικό σταθμό ABC News 4, η ιδιοκτήτρια «μου είπε "έλα δω" και με τράβηξε στο γραφείο της. Οι λέξεις που βγήκαν από το στόμα της με πλήγωσαν βαθιά».

Ο 65χρονος πρόσθεσε πως η μάνατζερ του είπε να καλύψει το πρόσωπό του ή να φύγει γιατί οι άλλοι πελάτες τρομάζουν που τον βλέπουν!
«Πως μπορεί ένας άνθρωπος να φάει οτιδήποτε με καλυμμένο πρόσωπο;» δήλωσε ο ηλικιωμένος.
Η κόρη του Brandy δημοσίευσε την ιστορία του στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, εκφράζοντας την οργή της για τη συμπεριφορά της ιδιοκτήτριας.
«Τον άρπαξε από τη μπλούζα του και τον οδήγησε στο γραφείο της. Του είπε πως αν είναι να φάει κάτι θα πρέπει να καλύψει το πρόσωπό του. Έφυγε και ήρθε σπίτι με δάκρυα στα μάτια για να μου πει τι συνέβη», έγραψε χαρακτηριστικά.
«Ο πατέρας μου έχει επιβιώσει από καρκίνο, έχασε το μάτι του και τη μύτη του λόγω καρκίνου. Δεν μπορεί να κάνει κάτι γι' αυτό που του προκάλεσε ο καρκίνος».
Ο κύριος Evans διαγνώστηκε με βασικοκυτταρικό καρκίνωμα και δεν μπορεί να αντέξει εγχείρηση ανακατασκευής. Το δέρμα του είναι τόσο ευαίσθητο που δεν μπορεί καν να φορέσει κάλυμμα στο μάτι που έχει χάσει.
H ιδιοκτήτρια πάντως δεν δείχνει να έχει μετανιώσει για την απάνθρωπη συμπεριφορά της, ενώ υπερασπίστηκε την απόφασή της γράφοντας το εξής: «Διευθύνω μια επιχείρηση εστίασης που ο κόσμος έρχεται να φάει. Δεν βλέπω απολύτως τίποτα λάθος σε αυτό που έκανα. Κάθε μέρα θα έρθει κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού την ώρα που έρχεται ο περισσότερος κόσμος. Έχω να πληρώσω λογαριασμούς και εργάζομαι πολύ σκληρά για να ευχαριστήσω τους πελάτες».