MEDIA

Λάκης Λαζόπουλος: Άμεση επέμβαση του εισαγγελέα

Είναι ανάγκη λοιπόν, να επέμβει ο εισαγγελέας άμεσα, κατά των εταιριών που διεξάγουν τις δημοσκοπήσεις.

 

Με τρόπο συστηματικό, τα τελευταία χρόνια, έχουν γίνει τα οχήματα χειραγώγησης της κοινής γνώμης, έχουν γίνει η αφορμή για την κατάμαυρη προπαγάνδα από το τηλεοπτικό τρίγωνο της διαπλοκής, Μega, ΣΚΑΙ και ΑΝΤ1.

Οι “αποτυχημένες εκτιμήσεις“ των εταιριών δημοσκοπήσεων ξεκίνησαν λίγο πριν τις Ευρωεκλογές, όπου ο ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε μεγάλη δημοσκοπική άνοδο.

Στην συνέχεια το καθιέρωσαν με διάφορα κόλπα, δήθεν ένα μεγάλο μέρος του κοινού δεν απαντάει μέχρι την τελευταία ώρα και κατά την ημέρα των εκλογών το κοινό αυτό εντελώς συμπτωματικά, έχει ψηφίσει μόνο ΣΥΡΙΖΑ ή τους ΑΝ.ΕΛ.

Στις τελευταίες εκλογές λοιπόν, ακόμα και στο δημοψήφισμα, μιλάνε για μάχες στήθος με στήθος, για ισορροπίες τρόμου, για ακυβερνησία και αβεβαιότητα.

Και καταλήγουν πως το ζητούμενο είναι η πολιτική σταθερότητα, που ποιος την εγγυάται; Η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ, απαντούν σύσσωμα τα εντεταλμένα παπαγαλάκια, που όλα αυτά τα χρόνια τους ταΐζουν με δανεικά και αγύριστα, με δάνεια που τους χαρίζονται και εξοφλούνται από τον ελληνικό λαό.

Ο λαός φαίνεται να πληρώνει μόνο την ΕΡΤ μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, αλλά πληρώνει εξαιρετικά ακριβότερα τα δάνεια των τηλεοπτικών σταθμών και των εφημερίδων της διαπλοκής.

Μία μάχη στήθος με στήθος λοιπόν, και την τελευταία ημέρα μπορεί να δώσουν ένα μικρό προβάδισμα, έτσι για να μην ξεφτιλιστούν τελείως. Στις 7 η ώρα της Κυριακής υπάρχει πάντα μία μικρή διαφορά και μετά της 8 περιέργως, η ψαλίδα ανοίγει.

Επίσης σταθερά οι ΑΝ.ΕΛ. βρίσκονται εκτός βουλής. Με βάση αυτές τις δημοσκοπήσεις, οι δημοσιογράφοι κάνουν “μπάλα”.

Δέχονται ως δεδομένο για παράδειγμα, ότι οι ΑΝ.ΕΛ. δεν θα μπουν στη Βουλή, αρχίζουν οι προβλέψεις για μεγάλο πρόβλημα στο ΣΥΡΙΖΑ, αμέσως εμφανίζεται ο Μεϊμαράκης πρόθυμος, αν και νικητής στα γκάλοπ, να συνεργαστεί, έρχεται η κυρία Γεννηματά, ο κύριος Θεοδωράκης και θέτουν τους όρους τους.

Ώρες επί ωρών, σενάρια επί σεναρίων.

Σε αυτές τις δημοσκοπήσεις η Νέα Δημοκρατία βρέθηκε και με 1,5 μονάδα μπροστά. Αν προσθέσεις τις 7,5 μονάδες με τις οποίες έχασε τελικά, οι εταιρίες έπεσαν έξω περίπου 9 μονάδες.

21 μονάδες πέσανε έξω στο δημοψήφισμα. Μετά την αποτυχία τους αυτή στο δημοψήφισμα, θα έπρεπε να έχουν κλείσει.
21 μονάδες αν πέσεις έξω σε χοληστερίνη, σε ζάχαρο, σε ύψος ή σε βάθος, πεθαίνεις. Μόνο αν είσαι εταρία δημοσκόπησης, ζεις.

Ώρα λοιπόν, να δει ο εισαγγελέας για ποιους δουλεύουν και για ποιους εντέλλονται, από ποιους εξαρτάται η οικονομική επιβίωση της επιχείρησης τους.

Αντικείμενο της έρευνας θα πρέπει να είναι, πως λαθεύουν όλοι μαζί και πως δεν ανιχνεύουν σωστά μόνο δύο κόμματα, τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝ.ΕΛ., αλλά και πως ανιχνεύουν ποσοστά μονίμως ανεβασμένα στα κόμματα τα οποία από ότι φαίνεται εμπνέουν τους δημοσιογράφους.
Πως δηλαδή τα αποτελέσματα της GPO, είναι αυτά που θα ήθελε ο Πρετεντέρης;

Οι δικαιολογίες που ακούστηκαν από τον Νικολακόπουλο του Mega μέχρι και τον Γεράκη του Alpha, του καναλιού στο οποίο εργάζομαι, είναι από φθηνές έως άθλιες.
Είναι η ώρα να βρεθούν τα στοιχεία αυτά, ώστε να επιβεβαιωθεί το πλέον ορατό σκάνδαλο.

Η νέα κυβέρνηση απαιτείται να αλλάξει άμεσα όλο τον τρόπο λειτουργίας των εταιριών δημοσκοπήσεων με ελέγχους, πλήρη διαφάνεια, κοινό ερωτηματολόγιο, έλεγχος των ερωτήσεων οι οποίες υποβάλουν σε συγκεκριμένες απαντήσεις τους ερωτώμενους, ακόμα και απουσία ερωτήσεων που θα έφερναν σε δύσκολη θέση τους δημοσιογράφους.

Αυτή η χυδαιότητα και η δυσωδία των εταιριών δημοσκοπήσεων, η οποία δίνει άλλοθι στους προθυμογράφους εντεταλμένους των καναλιών, καιρός να σταματήσει.
Έχουν βγάλει όλο τον κόσμο από τα ρούχα του.

Το αποτέλεσμα των εκλογών απαξιώνει πλήρως τους δημοσιογράφους και τις εταιρίες δημοσκοπήσεων, απαξιώνει πλήρως της μαύρη προπαγάνδα, που απτόητοι συνεχίζουν να κάνουν.

πηγή :altsantiri.gr