ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι λεπτομέρειες για το επενδυτικό σχέδιο του Μάρδα με κωδική ονομασία «Σίρλεϊ Μπάσεϊ»

Στα… μυστικά σχέδια που επί μήνες τώρα καταστρώνονται στο Μέγαρο Μαξίμου και σε διάφορα υπουργεία για την προσέλκυση επενδύσεων ύψους 80 δισ. ευρώ αναφέρεται ο«Βηματοδότης», κάνοντας λόγο για σχέδια με δύο κωδικές ονομασίες: Η πρώτη φέρει την ονομασία «Θερινό Νταβός» και πρόκειται για την εξαγγελία του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Μάρδα για μετατροπή νήσου του Αιγαίου σε… Νταβός (ή κάτι παρόμοιο). Η δεύτερη, και ίσως η πιο πρωτότυπη, φέρει την ονομασία… Σίρλεϊ Μπάσεϊ.

 

 

 

 

Η τραγουδίστρια πολλών σάουντρακ ταινιών «Τζέιμς Μποντ» («Diamonds are for ever» κ.ά.) «μαζί με άλλες εννέα φωνές» (όπως τις ονομάζει ο κ. Μάρδας) της διεθνούς ποπ σκηνής «επιστρατεύεται» (με το αζημίωτο) για την τουριστική προβολή της χώρας μας και για… οικονομικά οφέλη, αναφέρει το δημοσίευμα.

Σύμφωνα με τον «Βηματοδότη», η αρχή έγινε με τη διαπίστωση του κ. Μάρδα ότι «για να απογειωθεί η Ελλάδα απαιτούνται 100 δισ. ευρώ. Τα 20 δισ. θα τα βρούμε από το ΕΣΠΑ, τα υπόλοιπα 80 δισ. ευρώ από πού;». Αυτό είναι και το κύριο ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί σε μια χώρα η οποία μαστίζεται από την ύφεση και την ανεργία και δεν έχει ακόμη αποκαταστήσει την αξιοπιστία της προς τους δανειστές της. Το κυβερνητικό επιτελείο κατέληξε στο συμπέρασμα ότι για να εξευρεθούν τα χρήματα απαιτούνται επενδύσεις μεγάλου μεγέθους ώστε να καλυφθούν τα κενά από το 2009 και εντεύθεν. Άρχισε λοιπόν να εξετάζει δοκιμασμένα διεθνή πρότυπα για να προσελκύσει μεγάλες επενδύσεις.

Το επενδυτικό σχέδιο με την πρόχειρη κωδική ονομασία «Σίρλεϊ Μπάσεϊ» έχει, πάντοτε κατά τον κ. Μάρδα, την καταβολή του στους… Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Τότε που η χώρα μας επιχειρούσε να ισοφαρίσει τα πολλά δισ. ευρώ που ξόδεψε με την πώληση εισιτηρίων και τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Δείτε λοιπόν ποια πρόταση έκανε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών (και πρώην Οικονομικών). Σκοπεύει, λέει, να φέρει στην Ελλάδα «δέκα σπουδαίες και αναγνωρίσιμες φωνές». Εκτός από τη Σίρλεϊ, στο… στόχαστρο του υπουργού μπήκε και η Εμα Σάπλιν, αλλά και η Σακίρα, πιθανότατα και η Μαντόνα και η Lady Gaga. Ο κ. Μάρδας ήρθε ή έρχεται σε επαφή με τους ατζέντηδές τους, βρήκε και βρίσκει σπόνσορες και προσπαθεί να πουλήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα για ένα σόου με διεθνές αντίκτυπο.