ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από την 98η πολ ποζίσιον ξεκινά ο Χάμιλτον στο Μπαχρέιν

Άλλες δύο πολ ποζίσιον αν κερδίσει ο Λ. Χάμιλτον θα τον γράψει η ιστορία. Με την πολ ποζίσιον στο Μπαχρέιν έφτασε τις  98 και σύντομα θα είναι ο πρώτος οδηγός της F1 με τριψήφιο αριθμό. Εκτός των άλλων ο Χάμιλτον φέτος κέρδισε δυο μεγάλες διακρίσεις. Η πρώτη είναι ο 7ος παγκόσμιος τίτλος του και η δεύτερη είναι ότι ξεπέρασε σε νίκες τον Μ. Σουμάχερ.

Στο Μαχρέιν χθες ,Σάββατο, η θερμοκρασία ήταν καλή για αγώνα. Είχε 26 βαθμούς ο αέρας  και 28 στο οδόστρωμα. Ο Χάμιλτον έκανε τον ταχύτερο γύρο και σήμερα στις 16:10 θα ξεκινήσει από την πρώτη θέση. Από τη 2η θέση θα ξεκινήσει ο ομόσταυλός του Β.Μπότας και τρίτος ο Φερστάπεν. Πίσω από τον team mate του θα εκκινήσει ο Άλμπον. Από την  5η θέση θα ξεκινήσει ο Πέρες.

Ο αγώνας θα ξεκινήσει σούρουπο σε μια διαφορετική πίστα. Είναι  πιο μικρή σε μήκος χάραξη, σε στυλ οβάλ με μόνο 11 στροφές. Αναμένεται ο χρόνος γύρου να είναι κάτω από ένα λεπτό. Ο αριθμός των 87 γύρων είναι και ο μεγαλύτερος της φετινής χρονιάς.

Οι ομάδες θα χρησιμοποιήσουν τα ελαστικά C2 ως P Zero λευκή σκληρή γόμα, C3 ως P Zero κίτρινη μέση γόμα και C4 ως P Zero κόκκινη μαλακή γόμα. Η φετινή επιλογή είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή από την περσινή, όπου η πλειοψηφία των οδηγών είχε σταματήσει δυο φορές για αλλαγή ελαστικών στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Αυτό συνέβη γιατί οι οδηγοί είχαν επικεντρωθεί μόνο στις δυο πιο μαλακές γόμες από τις διαθέσιμες το 2019, καθώς αισθάνονταν ότι η C1 ήταν πολύ σκληρή. Η επιλογή πιο μαλακών γομών φέτος θα οδηγήσει στην χρήση και των τριών επιλογών.

Θέλει αρκετή προσοχή γιατί η άσφαλτος είναι τραχιά και οι μέσες  ωριαίες ταχύτητες αρκετά υψηλές.Είναι η πρώτη φορά που ο αγώνας στο Μπαχρέιν γίνεται τόσο αργά μέσα στη σεζόν. Βέβαια οι θερμοκρασίες είναι παρόμοιες στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς. Λογικά τα στοιχεία από προηγούμενους αγώνες θα είναι αξιοποιήσιμα.

Το μεγάλο ρίσκο στον αγώνα αυτό είναι η άμμος που φέρνει ο αέρας από την έρημο. Πέφτει στην πίστα και μειώνει την πρόσφυση. Στην πίστα Σακχίρ  σίγουρα καταπονούνται τα ελαστικά κυρίως στην  επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Τα πλευρικά φορτία είναι χαμηλά. Η μικρότερη γρήγορη διαδρομή των 3.543m  της εξωτερικής πίστας  θα είναι από τις πιο γρήγορες στη Formula 1.

Η πρόβλεψη της μέσης ταχύτητας είναι στα 230km/h. Λογικά θα είναι λιγότερο απαιτητική από τα ελαστικά σε σχέση με την κανονική πίστα. Οι οδηγοί θα έχουν σκληρή δουλειά κατά τη διάρκεια του μικρού γύρου, θα υπάρχει μεγάλο κυκλοφοριακό και αυτό θα περιπλέξει τη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών και των προσπερασμάτων. Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε καλόν αγώνα.