ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο CITROËN C3 που έφθασε στην Ελλάδα

Το νέο C3 που ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας, είναι η εξέλιξη του παγκόσμιου best seller της Γαλλικής εταιρείας, που έχει σημειώσει περισσότερες από 750.000 πωλήσεις στην 3η γενιά του, από το λανσάρισμά της το 2016 και μέχρι σήμερα.

«Χτίστηκε» από λευκό χαρτί γι’ αυτό δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο της φίρμας. Έχει  μοντέρνα εμφάνιση και συμπαγές αμάξωμα που στον οδηγό αποπνέει ασφάλεια. Το εμπρόσθιο τμήμα, είναι εμπνευσμένο άμεσα από το πρωτότυπο CXPERIENCE, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2016 . Είναι όσο τολμηρό πρέπει, για να δώσει στο Νέο C3 μια νέα εμφάνιση, ενισχύοντας την προσωπικότητά του.

Ο χαρακτήρας του τονίζεται με το νέο μπροστινό μέρος, εγκαινιάζοντας και τη νέα υπογραφή με τα μπροστινά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Στα πίσω φωτιστικά σώματα, η 3D αισθητική αποτελεί την πεμπτουσία της φωτεινής υπογραφής του Νέου Citroën C3. Στο κέντρο της πόρτας του χώρου των αποσκευών, το μαύρο γυαλιστερό έμβλημα της μάρκας με το χρωμιομένο περίγραμμα, τονίζει τη μοντέρνα προσέγγιση του ανασχεδιασμένου πίσω μέρους.

To C3 είναι το best-seller στη γκάμα των μοντέλων της Citroën και βρίσκεται μέσα στην κορυφαία 5άδα του B segment. Το μοντέλο που έδωσε νέα ώθηση στις πωλήσεις της Μάρκας από το 2016, φαίνεται πως έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 750.000 ανθρώπων παγκοσμίως. Είναι ξεκάθαρα μια επιτυχία της «Inspired By You» που σημαίνει “Εμπνευσμένο από εσάς”.

Οι αγοραστές του νέου Citroën C3  μπορούν  να δημιουργήσουν από μόνοι τους  το αυτοκίνητο που θέλουν που εκτός των άλλων μπορούν να το βρουν  σε  97 χρωματικούς συνδυασμούς, με νέα εξωτερικά χρώματα (Elixir Red και Spring Blue), νέα εξωτερικά διακοσμητικά και νέα σχέδια, αλλά και χρώματα για την καμπίνα των επιβατών (Techwood και Emerald).

Πρόκειται για ένα μοντέλο με χρήσιμες σύγχρονες τεχνολογίες που συνδυάζουν αυτά που θέλει κάθε σύγχρονος οικογενειάρχης. Ασφάλεια και ηρεμία στην οδήγηση. Χαρακτηριστικά είναι και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού στο νέο C3  που σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας, συνθέτουν ένα σύνολο που αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας των οδηγών και των επιβατών από κάθε διαδρομή (Connect Assist, Connect Nav, Connect Play).

Με τον εξοπλισμό αυτό, να συμπληρώνει τον ήδη μακρύ κατάλογο, με 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια, το σύστημα ανοιχτής ακρόασης, το αυτόματο φρενάρισμα, η αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ και η αυτόματη ενεργοποίηση των προβολέων.

Γκάμα κινητήρων τελευταίας τεχνολογίας

Με τους αποδοτικούς κινητήρες Euro 6, το Νέο C3 είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας.Ιδιαίτερα ευέλικτο, χάρη και στον κύκλο στροφής που είναι μόλις 10,7m, το Νέο C3 έχει μήκος 3,99 m και παρέχει τις ιδανικές διαστάσεις για χρήση σε αστικό περιβάλλον. Το μοντέλο προσφέρει πραγματική ευχαρίστηση κατά την οδήγησή του στην πόλη, ενώ είναι ιδιαίτερα ικανό και για τον ανοιχτό δρόμο.

Έχει αποδοτικούς, τελευταίας γενιάς κινητήρες Euro 6, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά οικονομίας καυσίμων και επιδόσεων:

–              3κύλινδρος βενζίνης PureTech 83 (PureTech 83 με S&S και 5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων) και 110 (PureTech 110 με S&S και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων),

–              ή Diesel BlueHDi 100 (BlueHdi 100 με S&S και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων).

Για ακόμα περισσότερη ευελιξία και ευκολία στην οδήγηση, το Νέο C3 είναι επίσης διαθέσιμο και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT6 (PureTech 110 με S&S και EAT6).

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Το μήκος του είναι  3,99 m, το πλάτος  1,75 m , το ύψος  1,47 m και το μεταξόνιο 2,54 m. Για όσους κάνουν ταξίδια, ο χώρος αποσκευών είναι 300 λίτρα.

Ένα πραγματικά σημαντικό στοιχείο που “υπογράφει” τη νέα αισθητική, είναι τα προστατευτικά των πλευρών του αμαξώματος, με τα οποία ενισχύεται και η εικόνα του αυτοκινήτου συνολικά. Η επανασχεδίαση των Airbump που πλέον αποτελούνται από τρεις κάψουλες και είναι τοποθετημένα χαμηλά στις πόρτες, έχοντας ένα χρωματιστό περίγραμμα ανάλογα με την επιλογή που έχει κάνει ο ιδιοκτήτης, δίνει ένα διαφορετικό και πιο σύγχρονο look στο μοντέλο.

Οι τροχοί είναι μεγάλης διαμέτρου πράγμα που σημαίνει καλύτερο κράτημα στο δρόμο.

Στο εσωτερικό του Νέου C3, ο χώρος για τους επιβάτες προσφέρει πλουσιοπάροχα την ηρεμία που χρειάζονται οι μετακινήσεις και τη γαλήνη που έρχεται απευθείας από τον κόσμο του La Maison Citroën (με τον χρωματισμό Techwood) και παραπέμπει σε σκανδιναβική αισθητική σαλονιού. Εκτός από τη βασική επιλογή σε ότι έχει να κάνει με τον διάκοσμο της καμπίνας, το Νέο C3 διατίθεται με 2 νέα προαιρετικά χρώματα εσωτερικού χώρου, ένα ζεστό και κομψό και ένα που αποπνέει περισσότερο δυναμισμό.

Το Νέο C3 διαθέτει 12 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που χρησιμεύουν στη διευκόλυνση της καθημερινότητας:

•             ΝΕΟ – FRONT PARKING ASSIST: οι μπροστινοί αισθητήρες παρκαρίσματος, είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι για τις μετακινήσεις μέσα σε πολυσύχναστο αστικό περιβάλλον. Το συγκεκριμένο σύστημα, περιλαμβάνει 6 αισθητήρες που με ηχητική ειδοποίηση βοηθούν τον οδηγό στο παρκάρισμα.

•             HANDS-FREE ENTRY AND START: με το σύστημα αυτό, ο οδηγός δεν χρειάζεται να βγάλει το κλειδί του αυτοκινήτου από την τσέπη του. Το αυτοκίνητο αναγνωρίζει τον οδηγό του, μόλις εκείνος το προσεγγίσει.

•             ACTIVE SAFETY BRAKE: με το σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης περιορίζεται σημαντικά η πιθανότητα ατυχήματος. Λειτουργεί από τα 5 km/h, για κινητά και ακίνητα αντικείμενα, ενώ αναγνωρίζει και τους πεζούς. Αν ο οδηγός δεν κάνει κάποια ενέργεια μετά την ηχητική ειδοποίηση, το αυτοκίνητο φρενάρει αυτόματα.

•             COFFEE BREAK ALERT: το συγκεκριμένο σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό σχετικά με το πότε πρέπει να κάνει ένα διάλειμμα από την οδήγηση, μετά από δύο ώρες συνεχόμενης κίνησης με ταχύτητα πάνω από 65 km/h.

•             DRIVER ATTENTION ALERT: το σύστημα αυτό αξιολογεί την επαγρύπνηση του οδηγού προσδιορίζοντας τις πιθανές αποκλίσεις στην πορεία του αυτοκινήτου σε σχέση με τις οδικές σημάνσεις. Αυτή η λειτουργία είναι ιδιαίτερα χρήσιμη στους μεγάλους δρόμους και με ταχύτητες κίνησης από τα 65 km / h και πάνω.

•             ΑUTO HIGH BEAM: το σύστημα αυτό αλλάζει ανάμεσα στα φώτα πορείας και τους προβολείς, αυτόματα – ανάλογα με την κίνηση στο δρόμο και αν κάποιο άλλο όχημα προπορεύεται ή έρχεται από το αντίθετο ρεύμα.

•             REVERSING CAMERA με αισθητήρες παρκαρίσματος: η κάμερα οπισθοπορείας ενεργοποιείται στέλνοντας εικόνα στην οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. Η εικόνα αυτή, έχει και το σχετικό χρωματισμό, αναλόγως με την απόσταση που φαίνεται σε σχέση από κάποιο εμπόδιο. Είναι το σύστημα που κάνει το παρκάρισμα, ιδιαίτερα εύκολη υπόθεση.

•             HILL-START ASSIST: με τη λειτουργία του συστήματος, η εκκίνηση σε ανωφέρεια γίνεται πιο εύκολη. Το Hill-Start Assist System, αποτρέπει την ακούσια κίνηση του οχήματος προς τα πίσω για δύο δευτερόλεπτα αφού οδηγός πάρει το πόδι του από το φρένο σε ανηφόρα με κλίση μεγαλύτερη του 3%.

•             LANE DEPARTURE WARNING: σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 60 km/h, το σύστημα αυτό ειδοποιεί για την αλλαγή κατεύθυνσης και λωρίδας κυκλοφορίας στο δρόμο. Όταν το αυτοκίνητο παρεκκλίνει της λωρίδας του χωρίς ο οδηγός να έχει ενεργοποιήσει το φλας, το σύστημα ενεργοποιεί ηχητική, αλλά και οπτική ειδοποίηση.

•             BLIND SPOT MONITORING SYSTEM: με ένα φωτεινό εικονίδιο στους εξωτερικούς καθρέπτες, το σύστημα αυτό ειδοποιεί τον οδηγό για την παρουσία κάποιου άλλου οχήματος στην “τυφλή” γωνία, πίσω δεξιά και αριστερά.

•             SPEED LIMIT RECOGNITION AND RECOMMENDATION: η αναγνώριση ορίων ταχύτητας από το αυτοκίνητο, φτάνει με τη σχετική οπτική ειδοποίηση στον οδηγό. Το σύστημα καταγράφει το όριο και μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως ταχύτητα για το cruise control. Λειτουργεί σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων που μπορεί να εμφανίζονται ως όρια ταχύτητας σε κάθε δρόμο, ενώ αναγνωρίζει ακόμα και το σήμα με το οποίο προσδιορίζεται η λήξη της ισχύος κάποιου ορίου.

•             CRUISE CONTROL / SPEED LIMITER: η ταχύτητα μπορεί να οριστεί από τον οδηγό για να τη διατηρήσει το cruise control χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να κρατάει πατημένο το πεντάλ του γκαζιού. Παράλληλα, μπορεί να τεθεί και ένα όριο ταχύτητας, το οποίο δεν θα μπορεί να υπερβεί ο οδηγός.

Περισσότερα όταν το οδηγήσουμε.