ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πέντε αστέρια από το Euro NCAP για το CUPRA Leon

Το CUPRA Leon αύξησε την αφοσίωση της μάρκας στην κατασκευή οχημάτων όχι μόνο με επιδόσεις αλλά και των ασφαλέστερων στην αγορά. Το υψηλής απόδοσης compact μοντέλο της μάρκας είναι το τελευταίο που κατακτά βαθμολογία πέντε αστέρων στο αυστηρό καθεστώς δοκιμών του Euro NCAP.

Το CUPRA Leon ακολουθεί το CUPRA Formentor, το πρώτο μοντέλο της μάρκας που ανταποκρίθηκε στη νέα διαδικασία δοκιμών του οργανισμού και κατέκτησε κορυφαία βαθμολογία.

Ο  Dr. Werner Tietz, Executive Vice-President for Research and Development της CUPRA και SEAT δήλωσε σχετικά:

«Η CUPRA συνεχίζει να προσφέρει οχήματα που συνδυάζουν όχι μόνο τη σύγχρονη απόδοση αλλά και τη μέγιστη ασφάλεια.Ακολουθώντας την επιτυχία του CUPRA Formentor νωρίτερα φέτος, το CUPRA Leon κατακτά επίσης την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία στο αυστηρότερο καθεστώς δοκιμών του Euro NCAP».

Πρώτα η ασφάλεια

Το CUPRA Leon ενσωματώνει μια σειρά τεχνολογιών ασφάλειας και άνεσης που χρησιμοποιούν σύστηματα συλλογής δεδομένων από αισθητήρες για να κάνουν ευκολότερη και ασφαλέστερη τη ζωή στην καθημερινότητα  και να συμβάλλουν στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των δοκιμών του Euro NCAP.

Τα συστήματα αυτά περιλαμβάνουν: Autonomous Emergency Braking, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Light Assist and Pre-Crash Assist Προσθέστε σε αυτά τους επτά αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου ενός standard μπροστινού κεντρικού αερόσακου, Front Assist με όχημα, ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, Emergency Steering Assist και Junction Assist, Lane Assist και Emergency e-Call και το CUPRA Leon γίνεται ένα από τα σφαλέστερα διαθέσιμα οχήματα στην αγορά.

Το CUPRA Leon, τόσο οι κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και οι plug-in hybrid εκδόσεις, σημείωσαν υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς: Ενήλικοι επιβάτες 91%, Παιδιά 88%, Ευπαθείς χρήστες δρόμου 71% και Ασφάλεια 80%.

Το CUPRA Leon μετά το CUPRA Formentor πετυχαίνουν την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία, ένα τεράστιο επίτευγμα λαμβάνοντας υπόψη ότι ο οργανισμός επαναξιολογεί τις προδιαγραφές δοκιμών του κάθε δύο χρόνια εφαρμόζοντας νέες αυστηρότερες δοκιμές για την ενεργητική και την παθητική ασφάλεια.