ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ποιοι είναι οι στόχοι της Kia για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τις έξυπνες λύσεις κινητικότητας

Την ανανέωση της στρατηγικής  «Plan S» ανακοίνωσε η KIA στη Σεούλ. Η φιλόδοξη ανανέωση του μεσοπρόθεσμου και μακροπρόθεσμου πλάνου για τις μελλοντικές της δραστηριότητες , από τον  Ho Sung Song, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Kia Corporation.

«Η Kia ξαναγεννιέται το 2021 με νέο λογότυπο, νέο σχεδιασμό και νέα εταιρική ονομασία», δήλωσε ο Πρόεδρος Song. «Η Kia θα μετατραπεί σε μια μάρκα που θα ενθουσιάζει και θα εμπνέει τους πελάτες με καινοτόμες εμπειρίες κινητικότητας».

Ο «μετασχηματισμός Kia» οδηγεί την εταιρεία σε ένα διευρυμένο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο έτσι ώστε να επαναπροσδιορίσει ολόκληρο το οικοσύστημα κινητικότητας, ξεκινώντας με τη μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) στον εξηλεκτρισμό. Η ανανεωμένη στρατηγική «Plan S» υποστηρίζεται από τρεις βασικούς πυλώνες: επιτάχυνση της μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα (EV), ενίσχυση της δραστηριότητας των οχημάτων ειδικής χρήσης (PBV) και διεύρυνση των μελλοντικών υπηρεσιών κινητικότητας.

1.Επιτάχυνση της μετάβασης στα EV – πλήρης γκάμα 11 ηλεκτρoκίνητων μοντέλων EV με 7 αμιγώς ηλεκτρικά έως το 2026, πωλήσεις 1,6 εκατομμυρίων φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων έως το 2030

2.Ενίσχυση της δραστηριότητας PBV – λανσάρισμα του πρώτου μοντέλου PBV το 2022, πωλήσεις 1 εκατομμυρίου μονάδων ετησίως έως το 2030

3.Επέκταση μελλοντικών υπηρεσιών κινητικότητας – διαφοροποίηση υπηρεσιών ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών

Επιτάχυνση της μετάβασης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV)

Μέχρι το 2030 τα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα όπως τα EV, HEV και PHEV, θα αντιστοιχούν στο 40% των συνολικών πωλήσεων της Kia, με ετήσιο στόχο πωλήσεων 1,6 εκατομμυρίων μονάδων. Ως μέρος αυτού, η Kia στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις EVs στις 880.000 μονάδες  το 2030 και να γίνει κορυφαία μάρκα παγκοσμίως.

Ξεκινώντας με το λανσάρισμα του πρώτου πλήρους EV της αργότερα φέτος, η Kia θα ενισχύσει τη γκάμα των EV της έως το 2026 με 11 νέα μοντέλα – επτά από τα οποία θα βασίζονται στην Electric-Global Modular Platform (E-GMP) και 4 σε υπάρχοντα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE).

Τα EV που θα βασίζονται στην E-GMP έχουν ως στόχο να θέσουν νέα σημεία αναφοράς στην αυτονομία (AER), στις επιδόσεις, στους χώρους στο εσωτερικό τους και στις τεχνολογικές εφαρμογές. Τα EVs θα λειτουργούν ως έξυπνες συσκευές με εκτεταμένη εφαρμογή των υπηρεσιών Audio Video Navigation Telematics (AVNT), Over-the-Air (OTA) και Feature on Demand (FoD).

Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό (EV) Kia, που έχει το κωδικό CV, θα διαθέτει αυτόνομη τεχνολογία HDA2 (Highway Driving Assist Level 2) δευτέρου επιπέδου. Αρχής γενομένης από το 2023, τα EVs της Kia θα είναι εξοπλισμένα με Highway Driving Pilot (HDP), μια σημαντική εξέλιξη σε αυτονομία τρίτου επιπέδου.

Ενισχύοντας τη δραστηριότητα PBV

Το 2022, θα παρουσιάσει το πρώτο της ειδικά κατασκευασμένο όχημα (PBV), ενώ επιπλέον PBVs θα παρουσιαστούν ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς. Η εταιρεία στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις 1 εκατομμυρίου μονάδων, έτσι ώστε έως το 2030 να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στα PBV. Για το σκοπό αυτό, η Kia θα αναπτύξει μια γκάμα εξειδικευμένων οχημάτων με βάση τις πλατφόρμες skateboard που έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για τα PBVs.

Η Kia σκοπεύει να επεκτείνει περαιτέρω τη δραστηριότητά της των PBVs μέσω ανοικτής καινοτομίας, συνεργαζόμενη με άλλες εταιρείες για την ανάπτυξη μικρών/ μεγάλων πλατφορμών για τους τομείς της μη επανδρωμένης παράδοσης και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης θα προωθήσει τις δικές της τεχνολογίες και τις ιδιαίτερα ευέλικτες μικρές της πλατφόρμες καθώς αναμένει ότι η ζήτηση για τις υπηρεσίες αυτές θα αυξηθεί παγκοσμίως.

Επέκταση μελλοντικών υπηρεσιών κινητικότητας

Οι υπηρεσίες κινητικότητας της Kia θα αποκτήσουν  σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στοχεύοντας προσεκτικά και εστιάζοντας σε βασικούς τομείς όπως το business-to-consumer,  το business-to-government και το business-to-business.

Τα μελλοντικά επιχειρηματικά σχέδια προβλέπουν  αύξηση των λειτουργικών κερδών με βάση τον αυξημένο όγκο πωλήσεων, τη βελτιωμένη μέση τιμή πώλησης (ASP) και μίγμα των προϊόντων. Η Kia σκοπεύει να αυξήσει τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες πωλήσεις της σε 3,8 εκατομμύρια μονάδες το 2025.

Το επενδυτικό πρόγραμμα της Kia από το 2020 έως το 2025 αναμένεται να είναι ύψους 29 τρισεκατομμυρίων KRW.