ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm ξεκίνησε η κατασκευή του e-tron GT

Η Audi ξεκίνησε την παραγωγή του e-tron GT, του νέου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου της, στο Böllinger Höfe του Neckarsulm. Στο νέο ηλεκτρικό Gran Turismo, το μοντέλο που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της μάρκας με τα τέσσερα δαχτυλίδια, το πάθος συναντά την καινοτομία και την αειφορία, οι υψηλές επιδόσεις την περιβαλλοντική ευαισθησία. Για πρώτη φορά, ένα σπορ μοντέλο με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, θα αφήνει στο πέρασμά του πράσινο οικολογικό αποτύπωμα. Επιπλέον, η διαδικασία παραγωγής εξοικονομεί πόρους, αποφεύγοντας το χαρτί και τα υλικά συσκευασίας, κάνει εκτενή ανακύκλωση χρησιμοποιώντας κλειστούς βρόχους αλουμινίου και πολυμερών, ενώ, για πρώτη φορά ένα νέο μοντέλο Audi έχει σχεδιαστεί χωρίς την κατασκευή φυσικού πρωτότυπου.

Το Audi e-tron GT είναι από κάθε άποψη ξεχωριστό, το ίδιο και η διαδικασία παραγωγής του στο Böllinger Höfe, η οποία χαρακτηρίζεται από ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα ως προς τον άνθρακα. Στις αρχές του 2020, ολόκληρο το εργοστάσιο του Neckarsulm άρχισε να χρησιμοποιεί αποκλειστικά πράσινη ηλεκτρική ενέργεια. Ένα συνδυασμένο εργοστάσιο θερμότητας και ηλεκτρικής ενέργειας που τροφοδοτείται με βιοαέριο παρέχει τη θερμότητα που απαιτείται για την παραγωγή, ενώ η Audi χρησιμοποιεί πιστώσεις άνθρακα από πιστοποιημένα έργα προστασίας του κλίματος, για να αντισταθμίσει τις εκπομπές που επί του παρόντος δεν μπορούν να αποφευχθούν με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Ακολουθώντας τα βήματα των εργοστασίων των Βρυξελλών και του Győr, στην Ουγγαρία, το Böllinger Höfe είναι τώρα η πρώτη μονάδα παραγωγής της Audi στη Γερμανία, όπου οι δραστηριότητες παραγωγής είναι καθαρές ως προς τον άνθρακα. Αυτό είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη μάρκα και ένα ακόμη βήμα στην πορεία της Audi για μετατροπή όλων των εργοστασίων της παγκοσμίως, σε μονάδες παραγωγής ουδέτερες ως προς τον άνθρακα μέχρι το 2025, στο πλαίσιο του προγράμματος “Mission: Zero”.

Εξίσου μεγάλη προσοχή δόθηκε σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα. Τα διάφορα εξαρτήματα φτάνουν στο εργοστάσιο σιδηροδρομικώς, μέσω της DB Cargo, με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Οι ατμομηχανές χρησιμοποιούν CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο) ενώ τα αναγκαία φορτηγά κινούνται με βιομεθάνιο ή υγροποιημένο φυσικό αέριο, για τις μεγαλύτερες αποστάσεις. Η μείωση των εκπομπών CO2 φτάνει το 20% και των οξειδίων του αζώτου στο 85%, σε σύγκριση με τα συμβατικά πετρελαιοκίνητα φορτηγά.

Plastic 3D printing at the Audi Böllinger Höfe

The body shop of the Audi e-tron GT at Böllinger Höfe: The two-way framer combines all manufacturing steps for joining the sides in single system. The system comprises 10 robots and 32 tools.

Dynamic photo

Το e-tron GT είναι το πρώτο Audi το οποίο κατασκευάζεται χωρίς να έχει δημιουργηθεί φυσικό πρωτότυπο. Ουσιαστικά, χρησιμοποιήθηκε λογισμικό που αναπτύχθηκε εντός της εταιρείας και εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας. Μερικά από τα ειδικά εμπορευματοκιβώτια για τη μεταφορά ευαίσθητων ανταλλακτικών σχεδιάστηκαν επίσης χωρίς πρωτότυπα, χρησιμοποιώντας τη ίδια εικονική μέθοδο. Αυτό εξοικονομεί μέταλλο, αλλά και συσκευασία για την προστασία των εξαρτημάτων.