ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Peugeot 308 έρχεται με δύο plug-in hybrid κινητήρες 

Μέσα στο 2021, η γκάμα της Peugeot προσθέτει ακόμη ένα νέο μοντέλο. Είναι η έκδοση 308 που εξοπλίζεται με δύο plug-in hybrid επαναφορτιζόμενους κινητήρες.

Το νέο PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 d αποδίδει έως 225 bhp συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech 180 bhp (132kW) και έναν ηλεκτροκινητήρα 81kW με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 (26g εκπομπές CΟ₂ ανά km, και αυτονομία μέχρι 59km με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).

Η έκδοση HYBRID 180 e-EAT8, διαθέτει έναν κινητήρα PureTech 150hp (110kW) που συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 81kW και το e-EAT8 (25g εκπομπές C0₂ ανά km, και αυτονομία μέχρι 60km με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).

Το νέο PEUGEOT 308 ετοιμάζεται να παρουσιασθεί φέτος και η γαλλική εταιρία ποντάρει αρκετά σε αυτό το μοντέλο. Όπως ανακοίνωσαν το νέο PEUGEOT 308 θα εφοδιάζεται με δύο plug-in hybrid  επαναφορτιζόμενους κινητήρες.

Σύντομα θα δούμε το νέο PEUGEOT 308 HYBRID 225 e-EAT8 d .Θα αποδίδει έως 225 bhp συνδυάζοντας έναν κινητήρα PureTech 180 bhp (132kW) και έναν ηλεκτροκινητήρα 81kW με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 (26g εκπομπές CΟ₂ ανά km. Η αυτονομία του θα είναι μέχρι 59km με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).

Η έκδοση HYBRID 180 e-EAT8, θα διαθέτει έναν κινητήρα PureTech 150hp (110kW) που θα συνδυάζεται με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα των 81kW και το e-EAT8 (25g εκπομπές C0₂ ανά km, και αυτονομία μέχρι 60km με 100% ηλεκτροκίνηση, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).

Με αυτό το μοντέλο η γαλλική εταιρία θα συμπληρώσει την ήδη πλούσια γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων. Με τις  δύο νέες εκδόσεις η γαλλική εταιρία θα διευρύνει τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων PEUGEOT, η οποία θα φτάσει στο 70% του συνόλου των μοντέλων της μάρκας.

Ο εξηλεκτρισμός της γκάμας της PEUGEOT ξεκίνησε πριν τρία χρόνια με το λανσάρισμα του e-208. Ακολούθησαν τα 100% ηλεκτρικά μοντέλα (e-208, e-2008, Traveller και Expert) και τα αντίστοιχα plug-in hybrids (3008 και 508).

Σύμφωνα με τους Γάλλους μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα. Μέχρι το 2025 το ποσοστό των εξηλεκτρισμένων στην Ευρώπη ,θα φθάσει το 100%  των αυτοκινήτων.Τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, τα PEUGEOT e-208 και e-2008 βρίσκονται στη 2η θέση στα αντίστοιχα BEV segments.

Σήμερα η PEUGEOT είναι δεύτερος full liner κατασκευαστής στην Ευρώπη σε ότι αφορά τις συνολικές πωλήσεις, και καταλαμβάνει ήδη την 3η θέση στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων.

Η στρατηγική του «Power of Choice»  μπόρεσε να υλοποιηθεί χάρη στις πλατφόρμες πολλαπλών ενεργειακών επιλογών,οι οποίες έδωσαν στους Γάλλους τη δυνατότητα να εφοδιάσουν κάθε μοντέλο με την τεχνολογία κίνησης που ικανοποιεί ακριβώς τις ανάγκες του κάθε πελάτη: ηλεκτρική, plug-in hybrid ή εσωτερικής καύσεως.

Η Linda Jackson, CEO της PEUGEOT δήλωσε σχετικά:

«Ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής που εμείς ονομάζουμε «Power of Choice», η οποία δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει είτε ένα μοντέλο με συμβατικό κινητήρα, ή μία εξηλεκτρισμένη έκδοση, ανάλογα με τις δικές του ανάγκες.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις των πωλήσεων των εξηλεκτρισμένων μας μοντέλων, μας δείχνουν ότι στην Ευρώπη αυτή η στρατηγική αποδίδει καρπούς. Σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και οι αγορές όπου ο εξηλεκτρισμός βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, θα χρησιμοποιήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας για να ξεχωρίσουμε ως καινοτόμος, premium και full liner μάρκα. Όπου κι αν είμαστε, θέλουμε να παίζουμε το ρόλο ενός πραγματικού μοχλού προόδου».

Η ηλεκτρική προσφορά περιλαμβάνει τόσο τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Η μάρκα προσφέρει μια 100% ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας των επαγγελματικών οχημάτων, δίνοντας στον επαγγελματία τη δυνατότητα πρόσβασης στις «πράσινες περιοχές» των μεγάλων πόλεων, χωρίς κανένα πρόβλημα, με χώρους φόρτωσης ακριβώς ίδιους με τις αντίστοιχες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Μέχρι το 2023, το 85% των μοντέλων της μάρκας θα είναι εξηλεκτρισμένα, ενώ το ποσοστό αυτό θα φτάσει το 100% μέχρι το 2025 στην Ευρώπη.