Το Facebook μπαίνει στην αγορά των ιστότοπων γνωριμιών, διαβεβαιώνοντας τους χρήστες του για την προστασία των δεδομένων τους στον απόηχο του σκανδάλου Cambridge Analytica.
Αυτή η υπηρεσία «θα προορίζεται για την οικοδόμηση αυθεντικών και σταθερών σχέσεων, όχι μονάχα σε σχέσεις της μιας νύχτας» επισήμανε ο ιδρυτής του Facebook,
Μαρκ Ζούκερμπεργκ, υπογραμμίζοντας ότι από τα 2 δισεκατομμύρια των χρηστών του μέσου, περίπου τα 200 εκατομμύρια δηλώνουν εργένηδες.
Ο Ζούκερμπεργκ δεν διευκρίνισε εάν για την πρόσβαση στην υπηρεσία αυτή θα πρέπει να καταβάλλεται αντίτιμο, καθώς έως σήμερα η πλειονότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η πλατφόρμα είναι δωρεάν.
Το Facebook εξήγησε ότι οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα «προφίλ γνωριμιών», διαφορετικό από το προφίλ τους στον λογαριασμό τους στον ιστότοπο και ότι οι πιθανοί σύντροφοι θα προτείνονται βάση των δεδομένων αυτού του προφίλ.