Συνολικά 23 αμερικανικές οργανώσεις προάσπισης των ψηφιακών δικαιωμάτων και των παιδιών κατηγόρησαν το YouTube και τη μητρική του Google ότι συγκεντρώνουν τα προσωπικά δεδομένα παιδιών και τα χρησιμοποιούν για να τους παρουσιάζουν στοχευμένες διαφημίσεις.
Για τον λόγο αυτό προσέφυγαν στην αμερικανική ρυθμιστική αρχή εμπορίου ζητώντας να ερευνήσει τις πρακτικές αυτές, μέσω των οποίων η Google συγκεντρώνει γιγαντιαία κέρδη.
Η Google απάντησε ότι δεν έχει ενημερωθεί για την προσφυγή, όμως υπογράμμισε ότι «η προστασία των παιδιών και των οικογενειών αποτελεί προτεραιότητα».