GOOGLE NEWS, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ford Explorer Plug-In Hybrid με 457 ίππους! Απόλυτος συνδυασμός βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα

Είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Δύο διαφορετικές λογικές. Κι όμως «παντρεύονται» άριστα. Μάλιστα από αυτόν τον συνδυασμό η απόδοση υπερκαλύπτει και τον πιο απαιτητικό οδηγό και καθιστά  το νέο Explorer Plug-In Hybrid ως το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.

Το νέο και τεχνολογικά προηγμένο Ford Explorer Plug-In Hybrid είναι ένα SUV που καταφέρνει να συνδυάζει με τον πιο ιδανικό τρόπο τον βενζινοκινητήρα με τον ηλεκτροκινητήρα. Ας μην ξεχνάμε ότι το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid μπορεί να κινείται αθόρυβα και με μηδέν ρύπους. Μπορεί ταυτόχρονα να εξασφαλίζει με τον πανίσχυρο κινητήρα  εσωτερικής καύσης και δυνατές συγκινήσεις.

Το Explorer Plug-In Hybrid «παντρεύει» τον προηγμένο 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία γεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh που φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια από εξωτερική πηγή αλλά και εν κινήσει, μέσω συστήματος αναγεννητικής πέδησης, αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm.

Με τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει πότε και πώς να αξιοποιεί κάθε φορά την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας.

Το νέο Explorer  από 0-100 χλμ./ώρα  χρειάζεται χρόνο μόλις 6,0 δευτερολέπτων ενώ η  τελική ταχύτητα  ακουμπάει τα 230 χλμ./ώρα.

Οδήγηση με ηλεκτρική ενέργεια

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το επιβλητικό SUV της Ford μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος, την ώρα που οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν κάθε φορά την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας, με τη βοήθεια των προγραμμάτων EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Με στόχο τη βέλτιστη απόδοση, όταν η μπαταρία φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο φόρτισης, το σύστημα επιστρέφει αυτόματα στο EV Auto, συμπληρώνοντας έτσι την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ με χρήση της ανακτημένης ενέργειας.

Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι αναλυτικά τα εξής:

•             EV Auto: Εναλλάσσει υβριδική και αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση για μεγαλύτερη οικονομία.

•             EV Now: Επιτρέπει αποκλειστικά ηλεκτρική οδήγηση εφόσον επαρκεί η φόρτιση της μπαταρίας.

•             EV Later: Διατηρεί σταθερή τη φόρτιση της μπαταρίας για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί

•             αργότερα.

•             EV Charge: Χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε εξωτερική ηλεκτρική παροχή των 230-volt απαιτούνται λιγότερο από 5 ώρες και 50 λεπτά, ενώ σε προαιρετικό, επιτοίχιο φορτιστή (Ford Connected Wallbox) ή σε συμβατό δημόσιο σταθμό φόρτισης του δικτύου FordPass, η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 4 ώρες και 20 λεπτά.

Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 48 km NEDC (42 km WLTP) με κατανάλωση καυσίμου από 2,9 l/100 km NEDC (από 3,1 l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 66 g/km NEDC (71 g/km WLTP).

Φυσικά όποιος θέλει μπορεί να διαμορφώσει το δικό του Explorer με όποιον τρόπο θέλει.