GOOGLE NEWS, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Στην Ελλάδα το νέο υβριδικό Nissan Qashqai 3ης γενιάς! 

Με ένα μοντέλο προ-παραγωγής , το Nissan Qashqai Techna +, που είναι και η πιο πλούσια έκδοση, η ελληνική αντιπροσωπεία παρουσίασε το αυτοκίνητο που θα φέρει στην Ελλάδα στα μέσα Αυγούστου. Η παρουσίαση του υβριδικού Nissan Qashqai 3ης γενιάς, συμπίπτει και με τα 60άστα γενέθλια της N.I. Θεοχαράκης που φέτος συμπληρώνει 60 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.

Το υβριδικό  Nissan Qashqai είναι τελείως διαφορετικό από το σημερινό Qashqai. Άλλες γραμμές, άλλη σχεδίαση στο εσωτερικό, άλλη λογική και τεχνοτροπία. Είναι πολύ καλύτερο τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά. Το σίγουρο είναι ότι το νέο υβριδικό Qashqai θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ελληνική αγορά και μάλιστα από τη βασική έκδοση που είναι υπερπλήρης.

Για το μέλλον της αυτοκίνησης  και τις αλλαγές που έρχονται αναφέρθηκε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ν.Ι.Θεοχαράκης, Τάκης Θεοχαράκης.

Για το νέο μοντέλο την παρουσίαση έκανε ο εμπορικός διευθυντής της Nissan, Μάριος Μπαρκής.

Το ολοκαίνουργιο υβριδικό Qashqai, ο σχεδιασμός του οποίου έγινε από το European Design Studio της Nissan, στο Λονδίνο, βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα CMF-CD RH3 που προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλειας.

Ο Marco Fioravanti, Αντιπρόεδρος, Product Planning, της Nissan Automotive Europe είχε δηλώσει για το νέο μοντέλο:

«Το σημείο εκκίνησης για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ολοκαίνουργιου Qashqai ήταν η βαθιά ανάλυση των σχέσεων που είχαμε με όλους τους πελάτες μας με Qashqai, τα τελευταία 13 χρόνια. Μας έδωσε τη δυνατότητα να κατανοήσουμε τις ανάγκες τους και συγκεκριμένα τι εκτιμούν στο crossover που χρησιμοποιούν και βασίζονται καθημερινά».

Στην Ελλάδα θα έρθουν πέντε εκδόσεις. Η τιμή της  βασικής έκδοσης, Elite που είναι πλήρης σε εξοπλισμό  ξεκινάει από τις 24.490 ευρώ. Οι άλλες εκδόσεις είναι :Premium με επιπλέον εξοπλισμό σε σχέση με την Elite,N- Connecta, Techna και  Techna + .

Διατηρώντας αναμφισβήτητα το στυλ του Qashqai, η τρίτη γενιά είναι πιο μυώδης, πιο δυναμική και μοντέρνα.

Αναλυτικά

Εξωτερικά, η δυναμική στάση στο αμάξωμα του Qashqai είναι με εμφανείς γραμμές στο πλάι, εκτεταμένο μεταξόνιο και επιβλητικούς τροχούς από ελαφρύ κράμα 20 ιντσών,  που τοποθετούνται για πρώτη φορά στο Qashqai.

Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 20mm με το συνολικό μήκος να αυξάνεται κατά 35mm. Το ύψος έχει αυξηθεί οριακά (+25 mm) και το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 32 mm, αναβαθμίζοντας την παρουσία του μοντέλου στον δρόμο. Ο χώρος για τα γόνατα για τους πίσω επιβάτες έχει αυξηθεί κατά 28mm φτάνοντας τα 608mm, με μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ο χώρος κεφαλής εμπρός και πίσω, έχει  αυξηθεί κατά 15 mm χάρη, στη μικρή αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων.

Η μπροστινή όψη του ολοκαίνουργιου Qashqai διαθέτει μια διευρυμένη μάσκα Nissan V-Motion, με φινίρισμα χρωμίου και με ένα δευτερεύον επίχρισμα από σατινέ χρώμιο που τονίζει τις λεπτομέρειες. Αυτή πλαισιώνεται από λεπτούς, προηγμένους προβολείς full LED,  με φώτα ημέρας που έχουν την χαρακτηριστική “υπογραφή” σε σχήμα μπούμερανγκ. Τα εξαιρετικά μικρά κενά μεταξύ όλων αυτών των λεπτομερειών δημιουργούν μια εξαιρετική και υψηλής ακρίβειας εντύπωση.

Η νέα γενιά του Qashqai θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά με ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών (η προηγούμενη γενιά είχε δυνατότητα επιλογής έως 19 ιντσών). Αυτοί οι τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου “γεμίζουν” τους θόλους και συμβάλλουν περαιτέρω στην επιβλητική εμφάνιση του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Θα είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα,  με πέντε συνδυασμούς διχρωμίας, δημιουργώντας 16 συνδυασμούς επιλογών.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό

Συνδεδεμένη, άνετη και άψογη, η καμπίνα του νέου Nissan Qashqai θέτει ένα νέο πρότυπο στην κατηγορία με εξαιρετική αίσθηση, ξεχωριστό σχεδιασμό και βελτιωμένη χρηστικότητα.

Νέα υλικά καθισμάτων δημιουργούν μια ελκυστική και πολυτελή καμπίνα για χαλάρωση. Η νέα σχεδίαση από δέρμα Nappa  απαιτεί 25 ημέρες για την παραγωγή και περισσότερο από 60 λεπτά για να “κεντηθεί” η νέα τρισδιάστατη σχεδίαση καπιτονέ σε σχήμα διαμαντιού.

Συνδεδεμένος έλεγχος

Το νέο  Qashqai προσφέρει ένα προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης με κορυφαία στην κατηγορία γκάμα συνδεδεμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της εύκολης ενσωμάτωσης smartphone, του Wi-Fi εντός αυτοκινήτου για έως επτά συσκευές και της NissanConnect Services, μιας ειδικής εφαρμογής για τον έλεγχο και την παρακολούθηση του οχήματος.

Η μεγαλύτερης και υψηλότερης ανάλυσης 9 ιντσών οθόνη του NissanConnect είναι μια ψηφιακή πύλη για τις ρυθμίσεις της πλοήγησης, της ψυχαγωγίας, αλλά και του οχήματος και είναι συμβατή με το Android Auto και το Apple CarPlay, όπου μάλιστα στο τελευταίο έχει ενσωματωθεί και η ασύρματη σύνδεση.

Μια νέα, υψηλής ευκρίνειας, πλήρως ηλεκτρονική οθόνη TFT 12,3 ιντσών πολλαπλών πληροφοριών, προσφέρει μια επιλογή διαμορφώσιμων διατάξεων για την προβολή πληροφοριών πλοήγησης, ψυχαγωγίας, κυκλοφορίας ή οχήματος, όλες ελεγχόμενες από έναν νέο διακόπτη απλής επιλογής στο τιμόνι.

Υβριδικά και E-POWER κινητήρια σύνολα

Υποστηρίζοντας τον στόχο της Nissan να επιτύχει 50% “εξηλεκτρισμένες” πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024, το νέο Nissan Qashqai δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το e-POWER, το καινοτόμο και βραβευμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης της Nissan, που αντλεί τεχνολογίες από το πρωτοποριακό ηλεκτρικό όχημα Nissan LEAF.

Με εκδόσεις τόσο 2WD όσο και 4WD, καθώς και με το χειροκίνητο 6τάχυτο ή το νέο  Xtronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων, όπως και με την ηλεκτροκίνηση που φέρνει το εκλεπτυσμένο e-POWER, το Qashqai θα καλύψει στο έπακρο κάθε απαίτηση του υποψήφιου αγοραστή, με την οδηγική απόλαυση να βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε κινητήριας έκδοσης του μοντέλου.

Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με τον εκλεπτυσμένο και αξιόπιστο βενζινοκινητήρα 1.3 DiG-T που κυκλοφόρησε στο Qashqai το 2018. Αυτός ο κινητήρας έχει βελτιωθεί περαιτέρω για το νέο Qashqai με 50 προσφάτως σχεδιασμένα εξαρτήματα και με πλήρη συμμόρφωση στου κανονισμούς του Euro6-d.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολο 1.3 βενζίνης 12V θα προσφέρεται με δύο εξόδους ισχύος 140PS και 158PS, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ή με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων Xtronic CVT (αποκλειστικά στην έκδοση 158PS). Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα έρχεται στις 5500rpm, με μέγιστη διαθέσιμη ροπή 270Nm στις 1750rpm για την έκδοση των  158PS.

E-POWER

Με το νέο Qashqai πραγματοποιείται και το ντεμπούτο του  καινοτόμου συστήματος κίνησης e-POWER της Nissan στην Ευρώπη. Διαθέσιμο αποκλειστικά από την Nissan και αποτελώντας βασικό συστατικό της στρατηγικής ευφυούς  κινητικότητας της εταιρείας, το σύστημα e-POWER προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση κάνοντας συναρπαστική την καθημερινή οδήγηση.

Το νέο σύστημα e-POWER του Qashqai αποτελείται από  μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης που ενσωματώνει έναν κορυφαίο στην κατηγορία βενζινοκινητήρα  μεταβλητής συμπίεσης 157PS, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και ηλεκτρικό κινητήρα 140kW παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος όπως ακριβώς στα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Είναι μια μοναδική λύση που συνδυάζει την ευχάριστη, απρόσκοπτη γραμμική επιτάχυνση που χαρακτηρίζει ένα EV, αλλά χωρίς την ανάγκη φόρτισης.

Αυτό που κάνει μοναδικό το e-POWER είναι ότι ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ οι τροχοί κινούνται πλήρως από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί πάντα να λειτουργεί εντός του βέλτιστου εύρους στροφών, προσφέροντας ανώτερες επιδόσεις ως προς την κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2, σε σύγκριση με έναν παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Χάρη στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, δεν υπάρχουν οι απώλειες στην μετάδοση όπως με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή το παραδοσιακό υβριδικό. Η άμεση απόκριση, όπως σε ένα EV,  προσφέρει υψηλή ροπή και δυνατές επιταχύνσεις.

 

Ευφυείς προβολείς LED

Για το νέο Qashqai, οι μηχανικοί της Nissan έχουν αναπτύξει ένα προηγμένο σύστημα προβολέων που προσαρμόζει το σχήμα της δέσμης σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου και άλλους διερχόμενα οχήματα. Η δέσμη χωρίζεται σε 12 μεμονωμένα στοιχεία που απενεργοποιούνται επιλεκτικά κατά την ανίχνευση ενός επερχόμενου οχήματος. Χάρη σε αυτήν την καινοτομία, μπορεί να προβάλλει μια φωτεινότερη δέσμη όλο και περισσότερο, αλλά το σχήμα αλλάζει αποτελεσματικά, ώστε οι επόμενοι χρήστες του δρόμου να μην θαμπωθούν.