GOOGLE NEWS, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

«Τσούζει» η τιμή της ηλεκτρικής Mercedes EQC! Κάπως πολλά δεν είναι 80.000 ευρώ;

Εσείς θα δίνατε 80.000 ευρώ για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Ακόμη και αν είχε πλούσιο εξοπλισμό;

Αν και κανονικά θα έπρεπε να ξεκινήσουμε με τα υπέρ της νέας  Mercedes-Benz EQC (γιατί πάρα πολλά) αυτή τη φορά θα ξεκινήσουμε ανάποδα. Θα σας ανακοινώσουμε την τιμή που πωλείται στην Ελλάδα η EQC 400 4MATIC .

Κρατηθείτε και μην τρελαθείτε. Η τιμή ξεκινά από τα 79.360 ευρώ και μετά όσα προσθέτετε το χέρι θα μπαίνει πιο βαθιά.

Η παρουσίαση του μοντέλου έγινε στην όμορφη Νορβηγία. Φυσικά η ελληνική αντιπροσωπία δεν κάλεσε το Usay.gr και έτσι τα στοιχεία από τις «αρετές» του νέου μοντέλου τις παίρνουμε από την ενημέρωση της ελληνικής αντιπροσωπείας. Δεν το οδηγήσαμε και  έτσι δεν μπορούμε να σας μεταφέρουμε τις δικές μας εντυπώσεις.

Τι λέει η Mercedes για την EQC

Η ΗEQC αποτελεί την επιβεβαίωση της ολιστικής προσέγγισης που ακολουθεί η Mercedes-Benz σχετικά με την ηλεκτροκίνηση. Με το πρώτο μοντέλο της μεγάλης οικογένειας που δημιουργείται κάτω από την ομπρέλα της EQ, την αμιγώς ηλεκτρική EQC, η Mercedes-Benz συνδυάζει την 133 ετών γνώση αυτοκινητικής μηχανικής με τις μελλοντικές ανάγκες μετακίνησης.

Όλα αυτά καλά αλλά ποιος θα δώσει 80.000 ευρώ για να αποκτήσει το κόσμημα όταν δεν υπάρχουν τα παρελκόμενα. Γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε σταθμούς φόρτισης. Γιατί η αυτονομία της Αυτονομία (NEDC) της Mercedes-Benz EQC  είναι σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις  445 – 471 km2.

Σ.Σ : Αν δεχθούμε τα χιλιόμετρα που δίνει η εταιρία τότε στην πραγματικότητα είναι πολύ λιγότερα. Με δύο λόγια χωρίς να βρεις σταθμό φόρτισης των μπαταριών στη Θεσσαλονίκη δεν φτάνεις.

Οι τιμές είναι απαγορευτικές παρά το γεγονός ότι πρόκειται όπως είπαμε για «κόσμημα». Είναι ο σημαιοφόρος  της avant-garde «ηλεκτρικής» εμφάνισης. Είναι πρωτοποριακή, ξεχωριστή. Είναι  “Progressive Luxury”.

Με τις καθαρές και άκρως λιτές γραμμές της, γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμη ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mercedes. Πολλά στοιχεία διάκοσμου, υλικά επένδυσης και χρώματα σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την EQC και υπογραμμίζουν τη μοναδικότητά της, ενώ με τη νέα EQC παρουσιάζεται μια εντελώς νέα εκδοχή της σχεδίασης SUV: η γραμμή της οροφής κλίνει ελαφρώς προς τα κάτω μέχρι το πίσω τμήμα, ώστε να χαρίζει δυναμική εμφάνιση χωρίς να στερεί χώρο πάνω από το κεφάλι για τους πίσω επιβάτες.

Σε συνδυασμό με τις εκτεταμένες υπηρεσίες και την αυτονομία 445 – 471 km (NEDC)1 που προσφέρει, καθιστά την ηλεκτροκίνηση άνετη και ιδανική για καθημερινή χρήση και ικανοποιεί υψηλές προσδοκίες: εκτός από την κορυφαία ασφάλεια και άνεση, ενθουσιάζει με την οδηγική απόλαυση που προσφέρει, χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Η οδήγηση με ελάχιστο θόρυβο από τον κινητήρα και η ομαλή επιτάχυνση δημιουργούν έντονα συναισθήματα σε κάθε διαδρομή, ενώ οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες Mercedesme γύρω από την ηλεκτρική οδήγηση εγγυώνται πιο ξέγνοιαστες μετακινήσεις.

Ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός της Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC  δίνει μία πρόγευση του μέλλοντος, αφού περιέχει χαρακτηριστικά και από τους τέσσερις πυλώνες της στρατηγικής CASE («Connected», «Autonomous», «Shared & Services» και «Electric Drive»). Ενδεικτικά, το πρωτοποριακό σύστημα MBUX διαθέτει υπηρεσίες που εξελίχθηκαν ειδικά για τη μάρκα EQ και αποτελεί ένα από τα highlights της νέας EQC. Περιλαμβάνει εξ’ αποστάσεως υπηρεσίες και πλοήγηση που προσφέρονται στον στάνταρ εξοπλισμό της EQC και διαθέτουν μία γκάμα λειτουργιών ειδικά για την ηλεκτροκίνηση. Για παράδειγμα, το σύστημα πλοήγησης  με εύρεση της ιδανικής διαδρομής για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία καθώς και η αναγνώριση σταθμών φόρτισης και ο προ-κλιματισμός της καμπίνας του αυτοκινήτου. Επιπλέον, διαθέτει την υπηρεσία MercedesmeCharge, η οποία προσφέρει εύκολη πρόσβαση στους σταθμούς φόρτισης πολλών παρόχων, πέρα από τα εθνικά σύνορα.

Επιπλέον, υπάρχουν δείκτες όπως ο μετρητής ενέργειας στη δεξιά πλευρά του ψηφιακού πίνακα οργάνων, ο οποίος αντικαθιστά το στροφόμετρο και είναι κατασκευασμένος ειδικά για τη Mercedes-Benz EQC, ώστε να απογειώσει την εμπειρία του χρήστη. Μία ακόμα ξεχωριστή «πινελιά» αποτελεί  το έξυπνο σύστημα υποβοήθησης του οδηγού με πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης και πέντε προσαρμόσιμα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας που μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τη διαδρομή που ακολουθεί.

Με το πρωτοποριακό σύστημα MBUX, τα συστήματα υποβοήθησης τελευταίας τεχνολογίας και τις υπηρεσίες που υπερβαίνουν το πλαίσιο του ίδιου του αυτοκινήτου, αυτό το χαρισματικό premium SUV εντυπωσιάζει με το άθροισμα των χαρακτηριστικών του.

Μπορεί η τιμή της να είναι απαγορευτική (79.360 ευρώ)  όμως στο βασικό εξοπλισμό έχει:

  • Σύστημα τετρακίνησης 4MATIC,
  • AC Φορτιστής 7.4kW,
  • DC Φορτιστής110kW,
  • Καλώδια Φόρτισης,
  • Καλώδιο φόρτισης Type 2 /Mode 3 για Wallbox (4 μέτρα),
  • Καλώδιο φόρτισης (mode2) για οικιακή πρίζα (4 μέτρα),
  • Ήχος προειδοποίησης πεζών,
  • Προεγκατάσταση για ρύθμιση και έλεγχο οχήματος,
  • Ζάντες αλουμινίου 19΄΄ 5 ακτίνων,
  • MULTIBEAM Full-LED με σύστημα high-beamassist,
  • Πακέτο παρκαρίσματος,
  • Πακέτο KeylessGoComfort,  Keyless Start,Traffic Sign Assist, Active Lane Departure Warning,  Collision Prevention Assist, Cruise Control, Dynamic Select (με λειτουργίες EV),Blind Spot Monitoring,
  • Πακέτο καθρεπτών,
  • Πακέτο αποθήκευσης, EASY PACK SYSTEM – αυτόματη λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών,
  • Θερμοηχομονωτικά σκούρα φιμέ κρύσταλλα
  • Πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού,
  • Πακέτο εσωτερικού φωτισμού, Advanced Sound System,
  • THERMATIC – σύστημα κλιματισμού,
  • Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα 40:20:40,
  • Πακέτο άνεσης καθισμάτων,
  • Δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι,
  • Touchpad, Οθόνη πολυμέσων 10,25’’,Digital πίνακας οργάνων 10,25’’,
  • Προεγκατάσταση NAVI με υπηρεσίες πλοήγησης ,Υπηρεσία Mercedes Me Charge δωρεάν για 3 χρόνια.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Εκπομπές CO2   0 g/km
  • Κατανάλωση ενέργειας (NEDC)   20.8 – 19.7 kWh/100 km
  • Αυτονομία (NEDC)    445 – 471 km2
  • Χρόνος φόρτισης σε Wallbox ή σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης (φόρτιση AC)               11 ώρες
  • Χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστές (φόρτιση DC)  περ. 40 min.
  • Σύστημα κίνησης Drivesystem   2 ασύγχρονοι κινητήρες, τετρακίνηση
  • Απόδοση   300 kW (408 hp)
  • Μέγιστη ροπή   760 Nm
  • Μέγιστη ταχύτητα   180 km/h (περιορισμός ταχύτητας)
  • Επιτάχυνση 0-100 km/h   5,1 s
  • Μπαταρία  Ιόντων λιθίου
  • Χωρητικότητα μπαταρίας (NEDC)  80 kWh
  • Βάρος μπαταρίας   652 kg
  • Μήκος / πλάτος (συμπ. καθρεφτών) / ύψος: 4.761/1.884 (2,096) /1.623 mm
  • Μετατρόχιο (εμπρός/πίσω)    1.625/1.615 mm
  • Μεταξόνιο  2.873 mm
  • Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ  (ανάλογα με τον εξοπλισμό)  περ. 500 l