ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αυτό το μήνυμα οδήγησε σε…500 καταλήψεις σχολείων. Πως «οργανώθηκαν» οι μαθητές.

Μέσα από τη δύναμη του πιο νεανικού μέσου, σε μία μόλις ημέρα έκλεισαν με κατάληψη 500 σχολεία ανά την επικράτεια δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο, ότι μια ανάρτηση στο διαδίκτυο είναι ικανή να ξεσηκώσει μια ολόκληρη σχολική κοινότητα!

Την Κυριακή  εμφανίστηκε στο Facebook μια εκδήλωση που φέρει τον τίτλο «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ», μέσω της οποίας προσκλήθηκαν 194.500 άτομα εκ των οποίων 45.315 δήλωσαν ηλεκτρονικά ότι θα πάνε και 6.501 απάντησαν «Ίσως», ενώ είχε δημιουργηθεί και αντίστοιχη σελίδα η οποία όμως αυτή τη στιγμή δείχνει να έχει κατέβει και στην οποία, όσο ήταν σε λειτουργία, ενημέρωναν για τις εξελίξεις των καταλήψεων ανά την Ελλάδα καταγράφοντας όλα τα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη.

Η ανάρτηση:

«ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ!ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑΥΤΟ…3 ΝΟΕΜΒΡΗ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕIA ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ,ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ,ΟΛΟΙ.. ΜΑΘΗΤΕΣ-ΓΟΝΕΙΣ-ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ..ΣΥΝΤΑΓΜΑ 2 Μ.Μ και οι υπολοιπες πολεις της επαρχιας ή οπουδηποτε αλλου,πορεια στην πιο κοντινη 2οβαθμια εκπαιδευση τους..», έγραφε η αρχική ανάρτηση την Κυριακή από τον δημιουργό της εκδήλωσης που εμφανίζεται ως Γιάννης Γεωργίου.

Σε νεότερη ανάρτηση ώρες αναφέρει: «500 σχολεία υπό κατάληψη.. GG WP.

Πήραν το μήνυμα μας,οπότε κατάληψη και αύριο και μέχρι εκεί.Κρατήστε ημέρες καθώς θα κάνουμε και άλλες παρόμοιες κινητοποιήσεις σαν αυτές..

Υ/Γ: Σκοπός μας ήταν να βγούμε στα ΜΜΕ,και βασικά βγήκαμε σε όλη την Ελλάδα..

Αυτά από εμένα,τώρα αποφασίζετε εσείς.

Υ/Γ: Αν δείτε κάποια ειδοποίηση,δείτε την,καθώς πιθανότατα θα έχει να κάνει με κάτι διαφορετικό και όχι με το θέμα της σελίδας.(Πάλι σπαμμαρει ο μαλακας κλπ κλπ)».

Σημειώνεται ότι μεταξύ των αιτημάτων που έχουν θέσει οι μαθητές, είναι να καθορίζεται η Τράπεζα Θεμάτων των εξετάσεων στα λύκεια από κάθε καθηγητή ξεχωριστά, ανάλογα με την ύλη που έχει διδάξει, να δοθούν περισσότερες ώρες κατεύθυνσης στη Β΄ Λυκείου και να προστεθούν τα μαθήματα της Χημείας και των Λατινικών στις κατευθύνσεις και οι τελικοί βαθμοί των μαθημάτων γενικής παιδείας του κάθε μαθητή να μην προσμετρούνται στις πανελλήνιες εξετάσεις.