ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Γιατί «παγώνει» η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών – Τι θα προηγηθεί

Η ρύθμιση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν θα περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θα κατατεθεί εντός Φεβρουαρίου στη Βουλή.

Το ζήτημα της αξιολόγησης συζητήθηκε κατά τη συνάντηση που είχαν η υπουργός Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη με τις αντιπροσωπείες της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μέσα από τον λογαριασμό της στο Twitter, ανέφερε το εξής:

«Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο σχεδιασμός μας για την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι σαφής και ξεκάθαρος: πρώτο βήμα η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών».

Το υπουργείο Παιδείας έδωσε αναλυτικότερες εξηγήσεις για το «πάγωμα» της αξιολόγησης εκπαιδευτικών, επισημαίνοντας «η δημιουργία στρεβλών εντυπώσεων για ένα τόσο σημαντικό θέμα δεν ευνοεί κανέναν».

Αποσαφηνίζει ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι ένα μέτρο που δεν θα παρακαμφθεί και πως θα υλοποιηθεί «σε δυο φάσεις, προκειμένου να οργανωθεί και να λειτουργήσει σωστά».

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, η εισαγωγή της αξιολόγησης στα σχολεία υλοποιείται με βάση τον αρχικό σχεδιασμό και τις προγραμματικές μας εξαγγελίες:

▪ 1ο στάδιο η επιμόρφωση εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση σχολικών μονάδων,

▪ 2ο στάδιο η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών.