ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέο θύμα ηλεκτρονικής απάτης! Απάντησε στο… λάθος mail και το πλήρωσε ακριβά

Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των ανθρώπων που πέφτουν θύματα ηλεκτρονικής απάτης και χάνουν χρήματα απαντώντας στο λάθος mail.

Το λάθος αυτό έκανε και μια 43χρονη στο Ηράκλειο. Όπως αναφέρει το ekriti.gr η 43χρονη κατήγγειλε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής της ότι έπεσε θύμα ηλεκτρονικής απάτης, χάνοντας 5.000 ευρώ μέσα σε λίγες ώρες.

Όλα ξεκίνησαν όταν έλαβε ένα e-mail το οποίο δήθεν ήταν από την τράπεζά της. Το μήνυμα έλεγε ότι η κάρτα της βρίσκεται προσωρινά εκτός λειτουργίας και πως για να την επαναφέρει, θα πρέπει να πατήσει το λινκ που της είχε αποσταλεί.

Η 43χρονη το πάτησε με αποτέλεσμα άγνωστοι να αποκτήσουν πρόσβαση στην κάρτα της. Αμέσως οι άγνωστοι έκαναν αγορές ύψους 1.800 ευρώ ενώ λίγο αργότερα μετέφεραν 3.000 ευρώ σε άλλο λογαριασμό.

Σημειώνεται πως οι τράπεζες δεν στέλνουν e-mail ζητώντας τα στοιχεία των πελατών τους και η εξακρίβωση στοιχείων γίνεται μόνο μέσω web banking, τηλεφωνικά ή δια ζώσης.