ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Περιφέρεια Αττικής: Με γρήγορους ρυθμούς η αποκατάσταση των σοβαρών βλαβών στη σήραγγα «Λουμπάρδα»

Με ικανοποιητικούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες αποκατάστασης των σοβαρών βλαβών που εντοπίστηκαν στη σήραγγα «Λουμπάρδα» (Τρύπες του Καραμανλή).Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης από τη Διεύθυνση  Μητροπολιτικών Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής ήδη ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκοπής του  επικίνδυνου βράχου  βάρους περίπου 100 τόνων από τη σήραγγα Καραμανλή με κατεύθυνση προς Σούνιο.

Οι εργασίες αποκόλλησης έγιναν με τη μέθοδο της αδιατάρακτης κοπής. Όπως διαπιστώθηκε κατά τη διαδικασία αποκόλλησης οι ενέργειες του Περιφερειάρχη να κλείσει άμεσα η σήραγγα ήταν αναγκαίες καθώς το συγκεκριμένο τμήμα ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνο.

Τα συνεργεία έχουν ήδη φτάσει σε απολύτως υγιές κομμάτι βράχου  το οποίο πλέον δεν έχει καμία επικινδυνότητα και στην παρούσα φάση συνεχίζουν με εργασίες αποκοπής μικρών βράχων και καθαρισμού των πρανών.

Όλη τη διάρκεια των εργασιών συνεχίζεται η εκ περιτροπής κυκλοφορία με πρόσθετους φωτεινούς σηματοδότες και κατάλληλη σήμανση. Υπολογίζεται ότι σε μία περίπου εβδομάδα  θα τελειώσουν οι εργασίες στην εξωτερική σήραγγα   και θα ξεκινήσουν  οι αντίστοιχες εργασίες στην εσωτερική σήραγγα οι οποίες υπολογίζεται να διαρκέσουν περίπου 15 μέρες.

Με αφορμή τη σχετική ενημέρωση που είχε ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:

«Από την πρώτη στιγμή ενεργήσαμε γρήγορα και αποτελεσματικά. Προτεραιότητά μας είναι η ασφαλέστερη μετακίνηση των πολιτών. Τα αρμόδια συνεργεία της Περιφέρειας έχουν προβεί σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την άμεση αποκατάσταση των ζημιών και τον περιορισμό της ταλαιπωρίας των οδηγών. Η ευκολία με την οποία ξεκόλλησε ο Βράχος καταδεικνύει το μέγεθος της επικινδυνότητας η οποία υπήρχε και μας οδήγησε στην απόφαση άμεσης παρέμβασης με αποκλεισμό της πρόσβασης και κατεπείγουσα άρση της επικινδυνότητας».

Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια των εργασιών λαμβάνονται όλα τα αναγκαία μέτρα, ενώ χρησιμοποιούνται συρμάτινα δίχτυα και συρματοκιβώτια όπου απαιτείται προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή διέλευση πεζών και να αποκλειστεί κάθε πιθανή κατάπτωση βράχων.