LIFESTYLE

Μια βραδιά με υψηλή γαστρονομική φινέτσα και άρωμα θάλασσας στον κήπο του Balthazar

Όσοι βρέθηκαν στο εμβληματικό Balthazar, είχαν την χαρά να απολαύσουν μοναδικές δημιουργίες με κατεψυγμένα αλιεύματα σε ένα ειδικά διαμορφωμένο για την περίσταση μενού από τον καταξιωμένο chef Χριστόφορο Πέσκια, συνοδεία εκλεκτών ετικετών κρασιού με την ιδιαίτερη φροντίδα του sommelier Σταμάτη Λάτση.

Η υπέροχη βραδιά ξεκίνησε με την παρουσίαση του «Προγράμματος Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων» στον εσωτερικό χώρο του εστιατορίου και συνέχισε με  το γεύμα στον δροσερό και καταπράσινο κήπο σήμα κατατεθέν του Balthazar.

Την εκδήλωση τίμησαν και χαιρέτησαν οι εκπρόσωποι της Enterprise Greece, οικοδεσπότες της βραδιάς, ενώ οι εκπρόσωποι του ΠΑ.Σ.Ε.Κ.Τ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιριών Κατεψυγμένων Τροφίμων) ανέδειξαν τις μεθόδους αλίευσης, διαχείρισης, επεξεργασίας και κατάψυξης των αλιευμάτων καθώς επίσης και τις διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας.

Στη συνέχεια, διακεκριμένη διατροφολόγος παρουσίασε τα διατροφικά πλεονεκτήματα των κατεψυγμένων αλιευμάτων και τους τρόπους με τους οποίους επιτυγχάνεται καλύτερη απορρόφηση των ευεργετικών τους στοιχείων.

Το γεμάτο φρεσκάδα και δημιουργικότητα μενού, περιλάμβανε μυδοπίλαφο μέσα στο κέλυφος μυδιού, causa με γαριδοσαλάτα και «γάλα του Τίγρη»με bisque, χταπόδι κρασάτο με φάβα Σαντορίνης & καραμελωμένα κρεμμύδια ενώ το κυρίως πιάτο με φιλέτο ψαριού σε κρούστα μουστάρδας ξεδίπλωσαν την large μαγειρική προσωπικότητα του Χριστόφορου Πέσκια που είναι και πρεσβευτής του ομώνυμου προγράμματος.

Το media dinner πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της πράξης με τίτλο «Πρόγραμμα Προώθησης Κατεψυγμένων Αλιευμάτων», χρηματοδοτούμενης από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αλιείας και Θάλασσας, υλοποιούμενο από τον εθνικό φορέα εξωστρέφειας, την εταιρεία Enterprise Greece, η οποία αποτελεί τον αρμόδιο εθνικό φορέα υπό την ηγεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, που έχει ως στόχο την προσέλκυση ξένων επενδύσεων αλλά και την προβολή και προώθηση ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στη διεθνή αγορά.

Σκοπός της πράξης είναι η ενίσχυση κατανάλωσης και εξαγωγών,των κατεψυγμένων αλιευμάτων μέσα από τη δημιουργία θετικών αντιλήψεων και εικόνας για την ποιότητα, την ασφάλεια και τη συνεισφορά τους σε μία υγιεινή διατροφική συνήθεια.