LIFESTYLE

Photo… επίθεση στο παλάτι! Και άλλη «επεξεργασμένη» φωτογραφία!

Το σκάνδαλο των… φωτογραφιών ζει το Παλάτι του Μπάκιγχαμ, καθώς, μετά τις φήμες για την υγεία της Κέιτ Μίντλετον, τώρα στο… στόχαστρο μπήκαν οι φωτογραφίες που δίνει κατά καιρούς το Παλάτι στη δημοσιότητα, οι οποίες η μία μετά την άλλη ανακαλούνται από τα πρακτορεία ως ψηφιακά επεξεργασμένες.

Μετά τον σάλο με την επεξεργασμένη φωτογραφία της Κέιτ Μίντλετον με τα τρία παιδιά της, την οποία τα μεγάλα πρακτορεία έκριναν ως επεξεργασμένη, το ίδιο συνέβη και με μια παλιότερη φωτογραφία της βασίλισσας Ελισάβετ με τα εγγόνια και τα δισέγγονά της.

Τώρα όμως, το παγκόσμιο πρακτορείο φωτογραφιών Getty Images έκρινε άλλη μία επίσημη βασιλική φωτογραφία ως «ψηφιακά βελτιωμένη».

Πρόκειται για την επίσημη φωτογραφία της βάπτισης του πρίγκιπα Άρτσι, του πρωτότοκου γιου του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ.

Δεν έχει γίνει ακόμη σαφές γιατί το πρακτορείο αποφάσισε κάτι τέτοιο καθώς η φωτογραφία δεν δείχνει σημάδια προφανών αποκλίσεων.

Η φωτογραφία – που τραβήχτηκε από τον φωτογράφο μόδας Κρις Άλερτον – κυκλοφόρησε μετά τη βάπτιση του Άρτσι στις 6 Ιουλίου 2019, και δείχνει το δύο μηνών μωρό με τη Μέγκαν Μαρκλ, τον πρίγκιπα Χάρι, τον τότε πρίγκιπα Κάρολο, την Καμίλα, τον Γουίλιαμ, την Κέιτ, τη μητέρα της Μέγκαν, Ντόρια Ράγκλαντ και τις αδελφές της πριγκίπισσας Νταϊάνα, Σάρα ΜακΚόρκοντειλ και Τζέιν Φέλοουζ.

Το οικογενειακό πορτρέτο τραβήχτηκε στο Πράσινο Σαλόνι, με τη βασιλική οικογένεια να περιστοιχίζει τους Σάσεξ και το νεογέννητο μωρό τους.

Ο ίδιος ο φωτογράφος αρνήθηκε ότι επεξεργάστηκε τη φωτογραφία. «Ένα μάτσο ανοησίες. Αντίο», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μετά το δημοσίευμα της Daily Mail, ο κ. Άλερτον τόνισε ότι η φωτογραφία του «δεν έχει υποστεί επεξεργασία» και ευχαρίστησε το βρετανικό που τον ενημέρωσε ότι το πρακτορείο Getty έχει προσθέσει «σημείωμα του συντάκτη» στην εικόνα του.

«Έχω επικοινωνήσει με τη συντακτική ομάδα του Getty για να ζητήσω διευκρινίσεις», πρόσθεσε.

Ο φωτογράφος θυμήθηκε ότι το πορτρέτο του χρειαζόταν μόνο «τον ελάχιστο συντονισμό» στον τόνο και την έκθεσή του, καθώς είχε προετοιμάσει σχολαστικά τη φωτογραφική μηχανή και τις ρυθμίσεις φωτισμού πριν φτάσουν οι γαλαζοαίματοι, και έτσι το μόνο που απέμενε ήταν να επικεντρωθεί στο να «αιχμαλωτίσει μια χαλαρή ευχάριστη στιγμή, γρήγορα και αποτελεσματικά για αυτούς».