LIFESTYLE

Τέλος εποχής για τα «αγγελάκια» της Victoria`s Secret

Η δημοφιλής μάρκα γυναικείων εσωρούχων Victoria’s Secret ακύρωσε την ετήσια επίδειξη μόδας της, λόγω των όλο και χαμηλότεων ποσοστών τηλεθέασης και της αυξανόμενης κριτικής κατά της εκδήλωσης. Το δημοφιλές σόου, το οποίο έλαβε χώρα για πρώτη φορά το 1995, έγινε γρήγορα μία εμβληματική εκδήλωση της σύγχρονης ποπ κουλτούρας, τραβώντας τα βλέμματα εκατομμυρίων θεατών ετησίως.

H Kylie Jenner τυλιγμένη μόνο με μια κόκκινη κορδέλα!

Εντούτοις, η περασμένη χρονιά είχε έντονα αρνητικό πρόσημο για το μεγάλο event, καθότι τα νούμερα τηλεθέασης της παρουσίασαν ιστορικό χαμηλό, ενώ παράλληλα αυξήθηκε ένα κύμα κριτικής, το οποίο έκανε λόγο για μία εκδήλωση σεξιστική, ξεπερασμένη και κλειστή στη διαφορετικότητα.

Η μητρική εταιρεία της μάρκας εσωρούχων, L Brands, ανέφερε σχετικά μέσω ενός κορυφαίου στελέχους της, ότι είναι καιρός να «εξελίξει» τη διαφημιστική στρατηγική της, τονίζοντας ωστόσο, ότι τα συγκεκριμένα σόου αποτελούν μία «σημαντική πλευρά της μάρκας και ένα εντυπωσιακό επίτευγμα στον τομέα της διαφήμισης».

Στην ετήσια εκδήλωση κάθε χρόνο συμμετείχαν μερικά από τα πιο διάσημα μοντέλα του κόσμου, όπως η Τάιρα Μπανκς η Μπέλα Χαντίντ, η Χάιντι Κλουμ και η Μιράντα Κερ, με τη συμμετοχή τους σε αυτή να είναι καθοριστική για την εξέλιξη που είχε η καριέρα τους.

Πέραν των σημαντικών πτώσεων στις πωλήσεις για τη Victoria’s Secret, απόρροια των μεταβαλλόμενων τάσεων της μόδας, το δημοφιλές brand βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο διάφορων δημόσιων αντιπαραθέσεων, με αποτέλεσμα να λάβει αρκετή «αρνητική δημοσιότητα».

Ενδεικτικά, πέρυσι, μία συνέντευξη στη Vogue του τότε επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ του brand, Εντ Ράζεκ, προκάλεσε έντονες δημόσιες αντιδράσεις, καθότι το στέλεχος δήλωσε ότι δεν θα επιθυμούσε τη συμμετοχή διεμφυλικών μοντέλων στις εκδηλώσεις της μάρκας. Μετά τη δημόσια κατακραυγή, ο Ράζεκ τελικώς απολογήθηκε για τα λεγόμενα του και εγκατέλειψε την εταιρεία νωρίτερα αυτή τη χρονιά.