MEDIA

Ανατροπή στην κορυφή της prime time!

Η τηλεοπτική σειρά «Άγριες Μέλισσες» έδωσε σκληρή μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση απέναντι στο GNTM 2.

Οι «Άγριες Μέλισσες», σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Nielsen, σημείωσαν τηλεθέαση 27,9% και ισοφάρισαν το GNTM 2 στο νεανικό κοινό που συνολικά κατέγραψε ποσοστό 28%.

Ωστόσο, η σειρά εποχής του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες», βρέθηκε μπροστά από το ριάλιτι μόδας σχεδόν σε κάθε τέταρτο που βρέθηκαν απέναντι. Από τις 22.45 ως τις 23.15, το GNTM κράτησε τους τηλεθεατές που το παρακολουθούσαν μαζικά από τις 21.00 με τηλεθέαση 29,7% και 30% αντίστοιχα (στα δύο τέταρτα).

Από εκείνη την ώρα και έπειτα όμως, το σίριαλ του ΑΝΤ1 ανέβασε στροφές, καταγράφοντας τηλεθέαση 33,5% και 30,6%.

Τα ποσοστά στο σύνολο της προβολής των δύο προγραμμάτων είναι πολύ κοντά, με αποτέλεσμα το «ντέρμπι της τηλεθέασης» να μην έχει κριθεί για τη συνέχεια της σεζόν.

Την ίδια ώρα, η σειρά του ALPHA «Έρωτας Μετά» περιοριζόταν στο 13% ενώ και το ολοκαίνουριο επεισόδιο του σίριαλ «Θα γίνει της πολυκατοικίας» κατέγραφε μόλις 6,8%.