MEDIA

Δεν είναι αυτά που δείχνει, αλλά όσα λέει που «έκοψαν» τη διαφήμιση της Γιουσέφ!

Μετά από καταγγελίες στην Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) για παραπλάνησή τους σχετικά με τη διαφημιστική επικοινωνία του προϊόντος «HAPI END», το οποίο ανήκει στην κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής, η ένωση προέβη στην απαιτούμενη έρευνα και υπέβαλε αίτηση ελέγχου της διαφημιστικής επικοινωνίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ , όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, χρησιμοποιούν τη λέξη «φυτικό ενισχυτικό στύσης» στη διαφήμιση αλλά και στην ιστοσελίδα «Συμβάλλει στη διατήρηση φυσιολογικών επιπέδων τεστοστερόνης», «Είναι σημαντική για το ανοσοποιητικό σύστημα», «διάθεση συμπληρωμάτων διατροφής από φυτικά συστατικά για τη σεξουαλική ζωή των ανδρών και των γυναικών».

Οι εν λόγω ισχυρισμοί υγείας και οι εντυπώσεις για δράση και αποτελεσματικότητα δεν είναι σαφείς και τεκμηριωμένοι, όπως το σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο ορίζει αυστηρά και ως εκ τούτου παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις υποτιθέμενες επιδόσεις.

Δείτε ένα από τα επίμαχα σποτ στα οποία πρωταγωνιστεί η Αναστασία Γιουσέφ