MEDIA

Τι τηλεθέαση «έπιασε» η πρεμιέρα του Big Brother 2;

Με τους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς ακόμα σε… καλοκαιρινό πρόγραμμα, ο ΣΚΑΪ έπαιξε μόνος του μπάλα, κατεβάζοντας στον αγώνα το Big Brother.

Τι «πτήσεις» έκανε στους πίνακες τηλεθέασης η εσπευσμένη πρεμιέρα του «Μεγάλου Αδερφού»;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για όλη τη διάρκεια προβολής του το Big Brother σημείωσε 21,6% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 23,34% στο δυναμικό κοινό, καταφέρνοντας να είναι η επιλογή των περισσότερων τηλεθεατών στη ζώνη του.

Σίγουρα είναι υψηλά ποσοστά τηλεθέασης, αλλά για περίοδο ανταγωνισμού. Επειδή όμως, ο Μεγάλος Αδερφός… έπαιζε μόνος του δεν αποδείχτηκε τόσο… μεγάλος στη μάχη της τηλεθέασης.