GOOGLE NEWS, ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Υπάρχει ένα γράμμα που έχουμε δει εκατομμύρια φορές αλλά το γράφουμε όλοι λάθος!

Πόσο καλά γνωρίζετε το αγγλικό αλφάβητο; Είστε σίγουροι πως το ξέρετε απ΄ έξω και ανακατωτά;

Ε, λοιπόν υπάρχει ένα γράμμα που έχετε δει ίσως και εκατομμύρια φορές τυπωμένο , αλλά δεν μπορείτε να το γράψετε σωστά!

Δείτε τι εννοούμε στο βίντεο που ακολουθεί!

Δυσκολευτήκατε να το βρείτε έτσι δεν είναι; Αν και το μικρό του γράμματος «G» το βλέπουμε καθημερινά στα τηλέφωνα, τους υπολογιστές, τις ταμπέλες, τις πινακίδες κυκλοφορίας τα μενού, είναι παράξενα δύσκολο να αναγνωρίσουμε πως γράφεται σωστά!

Σε μελέτη του 2018 από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αγνοούν τη συνηθέστερη μορφή εκτύπωσης του «g» – που ονομάζεται looptail – και δεν μπορούν να το ξεχωρίσουν από μια σειρά παραλλαγών.

Για να τεστάρουν την παρατηρητικότητα τους, η ερευνητική ομάδα ζήτησε από 38 ενήλικες να διαβάσουν λέξεις με το «g»  σε… παραλλαγές και μόνο οι μισοί είδαν τα λάθη.

Στη συνέχεια, ζήτησαν από τους συμμετέχοντες να γράψουν το «g». Οι μισοί από αυτούς το έγραψαν με τον τρόπο που διδάσκεται στην πρώτη τάξη. Το άλλο μισό επιχείρησε την «ουρίτσα» αλλά μόνο ένα άτομο στην πραγματικότητα το πέτυχε.

Στην τελική δοκιμασία, οι ερευνητές έδειξαν σε 25 συμμετέχοντες τέσσερις εκδόσεις του «g» και τους ζήτησαν να επιλέξουν το σωστό. Μόνο επτά μπόρεσαν να το κάνουν.

Αφού είναι ένα γράμμα που έχουμε δει τόσες φορές καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής μας, γιατί δεν ξέρουμε καν πώς μοιάζει; Μπορεί να οφείλεται στο πώς μαθαίνουμε να γράφουμε!

«Νομίζουμε ότι αν δούμε κάτι αρκετά, ειδικά αν πρέπει να δώσουμε προσοχή στο σχήμα του, όπως κάνουμε κατά την ανάγνωση, τότε θα ξέρουμε πως φαίνεται, αλλά τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι δεν συμβαίνει πάντοτε» τόνισε ο Michael McCloskey, Καθηγητής Γνωσιολογίας στο Πανεπιστήμιο  Johns Hopkins.

Τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης δείχνουν ότι η ικανότητά μας να διαβάζουμε είναι στενά συνδεδεμένη με την ικανότητά μας να γράφουμε.

Καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν πιο κοντά στις ηλεκτρονικές συσκευές παρά στα μολύβια και το χαρτί, οι ερευνητές αναρωτιούνται για τις συνέπειες για την εκμάθηση της ανάγνωσης.