ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πέρασε κατά πλειοψηφία η τροπολογία για διαφήμιση και τα ΜΜΕ

k

Υπερψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία που φέρνει ριζικές αλλαγές στη διαφήμιση και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σε μία θυελλώδη συνεδρίαση όπου ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ αποχώρησαν καταγγέλλοντας τη διαδικασία. Νωρίτερα σύσσωμη η αντιπολίτευση ζήτησε την απόσυρση της τροπολογίας κάνοντας λόγο για αιφνιδιασμό και εξυπηρέτηση συμφερόντων.

Στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης βρέθηκε η αναφορά στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους ότι «τα ασφυκτικά χρονικά περιθώρια εντός των οποίων ζητήθηκε η σύνταξη της έκθεσης δεν επέτρεψαν την ολοκληρωμένη επεξεργασία της τροπολογίας και την εκτίμηση των οικονομικών αποτελεσμάτων».

Απαντώντας ο υπουργός Επικρατείας κ. Σταμάτης, υποστήριξε ότι έκθεση του ΓΛΚ τυπικά υπάρχει, άρα αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει κώλυμα, ενώ σημείωσε πως η τροπολογία κατατέθηκε σε αυτό το νομοσχέδιο προκειμένου να ρυθμιστεί το θέμα της διαφήμισης πριν αρχίσει η νέα σεζόν. Στο σύνολό του ψηφίστηκε και το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας.