slider, ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δημοσκόπηση Alco: Που βρίσκεται η διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ

Προβάδισμα 7,3 ποσοστιαίων μονάδων διατηρεί ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, στη νέα δημοσκόπηση της Alco που προβλήθηκε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha.

Παράλληλα, αποτυπώνεται η γνώμη των πολιτών για τις κακοποιήσεις ανηλίκων και τη δράση των θεσμών (κοινωνικές υπηρεσίες, Δικαιοσύνη) αλλά και για το «καλάθι του νοικοκυριού».

Στην πρόθεση ψήφου η ΝΔ προηγείται με 30,3%, έναντι 23% του ΣΥΡΙΖΑ, διαφορά 7,3 ποσοστιαίων μονάδων. Η διαφορά είναι μία μονάδα μικρότερη από την προηγούμενη μέτρηση (ΝΔ 31,2%, ΣΥΡΙΖΑ 22,9%, διαφορά 8,3%). Όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της Alco Κ. Παναγόπουλος, η μείωση της διαφοράς οφείλεται στο γεγονός ότι το θέμα των υποκλοπών «φρέναρε» τις εισροές από άλλους χώρους στη ΝΔ.

Αναλυτικά:

ΝΔ: 30,3%
ΣΥΡΙΖΑ: 23%
ΠΑΣΟΚ: 11,4%
ΚΚΕ: 5,2%
Ελληνική Λύση 4,9%
1.png

Σε κάθε περίπτωση, οφέλη από το θέμα των υποκλοπών δεν καρπώνονται ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε το ΠΑΣΟΚ, όπως φαίνεται και από τις συσπειρώσεις-μετακινήσεις ψηφοφόρων της ΝΔ.

Το κυβερνών κόμμα διατηρεί συσπείρωση ψηφοφόρων του στο 74% και έχει διαρροές κυρίως προς αναποφάσιστους (12%) και όχι τόσο σε άλλο κόμμα.

2.png

Αντιθέτως, ο ΣΥΡΙΖΑ με συσπείρωση 69%, «αιμορραγεί» προς το ΠΑΣΟΚ κυρίως σε ποσοστό 8%, 4% πάει προς το ΜέΡΑ25, 2% προς ΝΔ και ΚΚΕ, ενώ επίσης 12% οδεύει προς τους αναποφάσιστους.

3.png

Παρά το γεγονός ότι η δημοσκόπηση της Alco διενεργήθηκε σε χρόνο που δεν είχαν ξεδιπλωθεί όλες οι συνταρακτικές εξελίξεις για την Κιβωτό του Κόσμου και οι καταγγελίες κατά του ίδιου του π. Αντώνιου για σεξουαλικές κακοποιήσεις ανηλίκων, τα ευρήματα είναι συγκλονιστικά.

Μια μεγάλη «πληγή» στη συνείδηση της κοινής γνώμης είναι ο θεσμός της Δικαιοσύνης καθώςτο 67% δηλώνει ότι δεν λειτουργεί με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

4.png

Αρνητική εικόνα έχει και το 53% για τη λειτουργία των κοινωνικών υπηρεσιών.

5.png

Καλάθι νοικοκυριού

Το 44% δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί το καλάθι του νοικοκυριού, έναντι 28% που δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί πολλές φορές.

6.png

Επίσης το 36% βρίσκουν εύκολα τις πληροφορίες για τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού, ενώ θα ήθελαν και παραπάνω προϊόντα να συμπεριληφθούν σε αυτό.

7.png