slider, ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Οι νέες αποκαλύψεις από τις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας που «καρφώνουν» την Πισπιρίγκου

Η ανάλυση στις ζωγραφιές της Τζωρτζίνας είναι από τις πιο δύσκολες στιγμές στην υπόθεση των νεκρών παιδιών της οικογένειας Δασκαλάκη στην Πάτρα. Μηνύματα, στοιχεία, συμπεράσματα και αποκαλύψεις έρχονται στο φως μέρα με μέρα γύρω από την Ρούλα Πισπιρίγκου, η οποία βρίσκεται προφυλακισμένη στον Κορυδαλλό κατηγορούμενη για τη δολοφονία της 9χρονης κόρης της, ενώ ελέγχεται και για τους θανάτους των άλλων δύο παιδιών της, Μαλένας και Ιριδας.

Συγκεκριμένα, το live news βρέθηκε στο σπίτι της Πάτρας και μέσα από την κάμερα της εκπομπής του MEGA, αναδείχτηκαν πέρα από τα παιχνίδια, τα παιδικά ποδήλατα, τα τετράδια και τα σχολικά βιβλία γεμάτα από παιδικές σημειώσεις, και οι ζωγραφιές της Τζωρτζίνας. Ό,τι απέμεινε δηλαδή για να θυμίζει το 9χρονο κορίτσι που είδε τη μικρή Μαλένα, να αρρωσταίνει και να χάνεται στο νοσοκομείο. Οι ζωγραφιές όμως, πέρα από το κάθε θέμα που είχε επιλέξει η Τζωρτζίνα, ανέδειξαν και μία άλλη… περίεργη πτυχή της ιστορίας. Η Τζωρτζίνα ζωγράφιζε πάνω σε ένα μπλοκ φαρμακευτικής εταιρίας και ειδικότερα του φαρμάκου NEXAVAR, ενός φαρμάκου χημειοθεραπείας, που σύμφωνα με γιατρούς, χορηγείται σε ασθενείς οι οποίοι πάσχουν συνήθως από καρκίνο στα νεφρά ή το ήπαρ.

Ένα φάρμακο ωστόσο, που σύμφωνα με τους γιατρούς της Μαλένας, δεν της χορηγήθηκε ποτέ, προκαλώντας ερωτήματα για το ποιος έδωσε και πού βρήκε ένα τέτοιο μπλοκ εκείνη τη συγκεκριμένη περίοδο η Τζωρτζίνα για να ζωγραφίσει επάνω του. «Δεν είχε χορηγηθεί ποτέ τέτοιο φάρμακο στη Μαλένα. Αυτό είναι ένα σκεύασμα για άλλου τύπου καρκίνου και σίγουρα όχι για λευχαιμία. Δεν υπάρχει στο νοσοκομείο και δεν το χρησιμοποιούμε», είπε ο ογκολόγος της Μαλένας.

Η σχολική τσάντα της Τζωρτζίνας
Η σχολική της τσάντα, είναι μία ακόμα ανάμνηση από εκείνο τον καιρό. Η ίδια τσάντα που πριν λίγα χρόνια, όπως φαίνεται σε άλλη φωτογραφία, η μικρούλα φορούσε με καμάρι στη πλάτη της. Την ίδια τσάντα που κρατούσε γεμάτη χαμόγελο και πόζαρε στο δωμάτιό της γεμάτη περηφάνια που πια μεγάλωσε και πήγε στο δημοτικό. Σήμερα αυτή η τσάντα κλείνει μέσα της μόνο αναμνήσεις. Τα συναισθήματα της Τζωρτζίνας όπως η ίδια τα αποτύπωνε στο χαρτί. Αρκετές φορές μαύρο μαρκαδόρο. Ανάμεσα στις ζωγραφιές της, δυο λέξεις, κι αυτές γραμμένες με μαύρο χρώμα. «Καλή μαμά». Υπήρχαν όμως και όμορφες στιγμές, στιγμές που το παιδί που ζωγράφιζε με χρώματα ζωηρά, χαρούμενα, ζωγραφιές αφιερωμένες στη γιαγιά της, τη μητέρα του Μάνου Δασκαλάκη.

Οι στίχοι των τραγουδιών και οι μουσικές νότες
Τη δύσκολη εκείνη περίοδο του χαμού της Μαλένας, η Τζωρτζίνα είχε έναν επιπλέον άνθρωπο να στηριχτεί. Το άλμπουμ με τις ζωγραφιές που είχαν φτιάξει οι συμμαθητές της στο νηπιαγωγείο ως δώρο για τα γενέθλιά της, η Τζωρτζίνα το φύλαγε σαν θησαυρό. Άλλωστε ήταν ένα παιδί που κέρδιζε εύκολα τις καρδιές μικρών αλλά και μεγάλων.

Σ’ αυτές τις γραμμές, η Τζωρτζίνα είχε γράφει στίχους από δυο αγαπημένα της τραγούδια. Τη «Ναφθαλίνη» του Αντώνη Ρέμου και το «Συγχώρεσέ με» του Γιώργου Αλκαίου. Πάνω από τις λέξεις, κάποιος με στυλό και γνώσεις μουσικής, όπως ο μπαμπάς της, είχε σημειώσει τα ακόρντα. Σημειωμένες νότες που «ντύνουν» μελωδικά τους στίχους αυτούς, όταν εκείνη τραγουδούσε κι εκείνος τη συνόδευε με τη κιθάρα του. Η Τζωρτζίνα που αν και «έφυγε» στα 9 της μόλις χρόνια, άφησε τόσα πολλά πίσω της. Και έδειξε άλλα τόσα με τον θάνατό της.

Συμπεράσματα από τις ζωγραφιές
Η παιδοψυχολόγος, Χριστίνα Μπογιατζή μίλησε στην ίδια εκπομπή για τις ζωγραφιές της 9χρονης και τα μηνύματα που ήθελε να περάσει η αδικοχαμένη Τζωρτζίνα. Όπως σημείωσε η κυρία Μπογιατζή η Τζωρτζίνα χρησιμοποιούσε δύο ακραίες εκφράσεις: «Υπάρχει η καλή μαμά και η κακή μαμά, υπάρχει η καρδιά μαζί με το όχι, υπάρχει το κενό και από την άλλη ο απόλυτος χρωματισμός, που είναι το ουράνιο τόξο» τόνισε. «Αυτό που λέει η παιδοψυχαναλυτική, για τα καλά και κακά αντικείμενα, είναι για τα δύο πρώτα χρόνια της ζωής ενός παιδιού. Η Τζωρτζίνα δείχνει να φαίνεται ότι είναι σε πιο μικρή ηλικία ως προς την ανάλυση των δεδομένων. Δεν μετράμε την ηλικία ως προς την ημερομηνία γέννησης, αλλά ως προς την αντιληπτικότητα και το συναισθηματικό της κόσμο όπως αυτός αποτυπώνεται» συμπλήρωσε η παιδοψυχολόγος.

«Φαίνεται να θεωρεί κάτι είτε καλό, είτε κακό» συμπλήρωσε η κυρία Μπογιατζή, υπογραμμίζοντας ότι «τα παιδιά πριν ταυτοποιήσουν τον άνθρωπο με τον οποίο αισθάνονται θυμό, πρώτα εσωτερικεύουν αυτό το συναίσθημα και το αποδίδουν στον εαυτό τους».

«Να βρεθεί η ορθή αιτία θανάτου της Μαλένας»
Πάντα στην επικαιρότητα βρίσκονται και οι θάνατοι των άλλων δύο παιδιών με τον ιατροδικαστή Γρήγορη Λέων να σημειώνει πως η ιατροδικαστής Χριστίνα Τσάκωνα, που είχε αναλάβει την υπόθεση της Μαλένας, με την τωρινή της κατάθεση κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση: «Κάνει τώρα ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και αυτό φαίνεται. Δηλώνει βέβαιη για τα ευρήματα. Όντως δεν αμφισβητούνται, επανελέγχονται αλλά δε θα έχουμε εκπλήξεις, είναι ορθά».

Και συμπλήρωσε: «Αυτό που δεν έγινε με σωστό τρόπο είναι η αιτία θανάτου. Πλέον δεν ισχύει η ηπατική ανεπάρκεια. Η συνάδελφος ανοίγει τον δρόμο προς την ορθή κατεύθυνση, ότι εδώ υπάρχει εγκληματική ενέργεια».

Όσο για πιθανή εκταφή της Μαλένας: «Μια εκταφή δεν είναι το πρώτο βήμα που πρέπει να γίνει. Η διαδικασία τώρα έχει μπει στη σωστή σειρά. Το πρώτιστο τώρα είναι να βρούμε την ορθή αιτία θανάτου της Μαλένας».