GOOGLE NEWS

Όλο το παρασκήνιο της αποχώρησης του Γιάννη Λάτσιου από τον ANT1

Το βράδυ της Τετάρτης, σε μια συνάντηση μεταξύ του Τάσου Μιχαλάκη και του Γιάννη Λάτσιου, γράφτηκε το τέλος της συνεργασίας του πρώην πλέον Διευθυντή Προγράμματος του σταθμού με το κανάλι του Αμαρουσίου.

Ο Γιάννης Λάτσιος με τις υπέρ-αυξημένες αρμοδιότητες «πλήρωσε» τελικά την κατά γενική ομολογία κακή πορεία του προγράμματος που αποτελούσε πρωτίστως δική του επιλογή.
 

Αφορμή για την αποχώρησή του υπήρξε η μετάδοση ενός επεισοδίου του ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ, την περασμένη Δευτέρα, το οποίο όμως ήταν γυρισμένο τα χριστούγεννα και φυσικά σε εορταστικό κλίμα. Οι αιτίες όμως; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 

 Ο λόγος που κλήθηκε αρχικά από την ηγεσία του ΑΝΤ1 να αναλάβει τον Ιούνιο του 2017 διευρυμένα καθήκοντα γενικού διευθυντή, ήταν να ανακόψει την επιτυχία του ΣΚΑΙ που κέρδιζε την πρωτιά της τηλεθέασης με το Survivor, και να κάνει ξανά τον ΑΝΤ1 νούμερο ένα κανάλι.

 "Ο στρατηγικός σχεδιασμός, η επικοινωνία, η παραγωγή και τοποθέτηση προγράμματος" ήταν -σύμφωνα με το πανηγυρικό δελτίο τύπου του Ιουνίου- τα νέα καθήκοντα του κυρίου Λάτσιου. Kρίνοντας από τα αποτελέσματα της πρώτης σεζόν που έληξε τον Φεβρουάριο του 2018, τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά.

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ- ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 Ο "στρατηγικός σχεδιασμός" πριν από κάθε "μάχη", είναι η βασική προϋπόθεση για να κερδίσει αυτός που ρίχνεται στον πόλεμο.  Ο κύριος Λάτσιος σύμφωνα με το πρόγραμμα που παρουσίασε ο σταθμός από τον Σεπτέμβριο ως και σήμερα, σχεδίασε μία prime time ζώνη, βασισμένη σε ένα πανάκριβο Nomads, σε family κωμωδίες, που όμως αποφάσισε να μεταδίδονται στις 23:00 (!), και με τους  "Ράδιο Αρβύλα" που έκαναν μία και μοναδική εμφάνιση. Το Νomads ήταν η πρώτη μεγάλη παταγώδης αποτυχία του ΑΝΤ1 για φέτος, που χρεώνεται αποκλειστικά στον Γιάννη Λάτσιο. Ένα concept που όχι μόνο δεν κατάφερε να φτάσει σε τηλεθέαση το 60% του περσινού Survivor του ΣΚΑΙ, αλλά μετά βίας άγγιζε το 20% καθημερινά. Κι αυτό γιατί επρόκειτο για ένα δυσνόητο σε κανόνες αγωνισμάτων concept (στις 2 νίκες ο νικητής κέρδιζε…μία νίκη, και για να νικήσει έπρεπε να κερδίσει άλλες 7 νίκες!), με έναν παρουσιαστή που η φυσική του παρουσία και μόνο, θύμιζε ξαναζεσταμένο φαγητό -μιας και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ήταν ο πρώτος που παρουσίασε ριάλιτι επιβίωσης τη δεκαετία του 90- και με ένα casting που χρειάστηκε να φτάσει στο τέλος του το ριάλιτι για να παράξει ριάλιτι. 

Οι οικογενειακές κωμωδίες "Kάτι χωρισμένα παλικάρια" και "4χχχ4" χαντακώθηκαν λόγω της έλλειψης στρατηγικού σχεδιασμού του… στρατηγού Λάτσιου. Family ζώνη επ΄ουδενί  δεν ονομάζεται η τηλεοπτική ζώνη μετά τις 23:00 το βράδυ! Μετά το πέρας του Nomads (διάρκειας 3 μηνών) μεταφέρει τα "Παλικάρια" ημέρα Παρασκευή στις 21:00 κάνοντας τα, εβδομαδιαίο σίριαλ. Το ραντεβού αυτό με τους τηλεθεατές ακυρώνεται και πάλι μεταφέροντας την σειρά μέσα στην εβδομάδα και προβάλλοντας 3 επεισόδια ανά εβδομάδα. Το δε "4χχχ4" εξαφανίζεται από τις οθόνες μας. Σύγχυση και πανικός, κινήσεις που όχι μόνο "σχεδιασμό" δεν δείχνουν, αλλά θυμίζουν τις κινήσεις του Jenga, του επιτραπέζιου εκείνου παιχνιδιού που τραβάς ένα τουβλάκι ελπίζοντας η τύχη να σε ευνοήσει για να μην χάσει την ισορροπία του ο πύργος με τα ξύλινα τουβλάκια και καταρρεύσει.

   Οι κινήσεις πανικού του κυρίου Λάτσιου συνεχίστηκαν και δεν άφησαν αναίμακτο το επιτυχημένο "Rouk Zouk" της Ζέτας Μακρυπούλια. Ένα εδραιωμένο -από την περσινή σεζόν-στη ζώνη των 15:00 τηλεπαιχνίδι , που ο κύριος Λάτσιος αποφασίζει να του αλλάξει ώρα προβολής στα μισά της πρώτης σεζόν και το τοποθετεί απέναντι από το "My style Rocks" το οποίο όντας 2 μήνες ήδη στον αέρα είχε καθιερώσει το ραντεβού με τους τηλεθεατές του κι επομένως την επιτυχία του. Το "Rouk Zouk" δέχεται μία ηχηρή σφαλιάρα. Κι ο κύριος Λάτσιος χρεώνεται άλλη μία αποτυχία μετά την λανθασμένη -όπως αποδείχτηκε- απόφασή του. Δύο εβδομάδες αργότερα το "Rouk Zouk" επιστρέφει στις 15:00, κάνοντας τους τηλεθεατές τού άλλοτε ισχυρού ΑΝΤ1, να αναρωτιούνται "ποιός παίζει με το πρόγραμμα και δεν μας αφήνει να δούμε αυτά που έχουμε επιλέξει να βλέπουμε".Kι έτσι η πλήρης απαξίωση από τους τηλεθεατές στο σύνολο του προγράμματος του ΑΝΤ1, δεν θα αργήσει να έρθει…

    Το "Sunday Live" των Μακρυπούλια-Μουτσινά, ενώ διαφημίστηκε από την αρχή της σεζόν, έκανε πρεμιέρα μάλλον "άρον άρον" και κυρίως "όπως όπως" στις αρχές του Φεβρουαρίου. Χαρακτηριστικό της προχειρότητας, η πτώση του σκηνικού on-air ,που προσβάλλει οικτρά το κύρος ενός σταθμού όπως ο Αντ1. Kαι σε αυτήν την περίπτωση ο κύριος Λάτσιος απεδείχθη κατώτερος των περιστάσεων, μη γνωρίζοντας πότε και πώς να πάρει την απόφαση για την δημιουργία ενός τέτοιο σόου.  Παρά το ισχυρό status των δυο παρουσιαστών και την διαρκή προβολή του σόου, όπως άρχισε έτσι και κόπηκε άρον- άρον. Τα νούμερα τηλεθέασης ήταν τόσο χαμηλά που σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαν να στηρίξουν ένα τόσο ακριβό εγχείρημα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι τηλεθεατές είδαν ένα τόσο παλιό πράγμα στις οθόνες τους που περίμεναν τη στιγμή της εμφάνισης της Ρούλας, η οποία θα αναφωνούσε: ΜΠΡΑΒΟ!!

    Στο πρόγραμμα του σταθμού εντάχθηκε το "Hell's Kitchen" με τον Έκτορα Μποτρίνι. Η μέχρι τώρα παρουσία του εν λόγω chef σε τηλεοπτικά προγράμματα του ΑΝΤ1 ("Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα" και "My way") έχει αποδείξει από τα μονοψήφια νούμερα, πώς ίσως δεν πρόκειται για την σωστή επιλογή παρουσιαστή. Και πράγματι, τα μονοψήφια έχουν κατακλύσει για μια ακόμα φορά την κουζίνα του Έκτορα. Σε συνδυασμό με το πολύ κακό κάστινγκ του παιχνιδού, έχει μάλλον πάρει κι αυτό ήδη τον δρόμο προς τον πρόωρο τερματισμό.

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  Πρωτοφανής στα τηλεοπτικά χρονικά ήταν η επικοινωνία… ανύπαρκτων προγραμμάτων. Πρωτοφανής, για μεγάλο κανάλι όπως ο ΑΝΤ1. Ο κύριος Λάτσιος και η ομάδα του, επικοινωνούν μέσω σόσιαλ και εκπομπών του σταθμού -λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του- τον ερχομό από τη νέα σεζόν ενός συγκλονιστικού ριάλιτι. Toυ "Celebrity Fear Factor" ή μία εκδοχή αυτού, όπου διάσημοι της εγχώριας σόουμπιζ θα έπρεπε μεταξύ άλλων δοκιμασιών , να τρώνε κατσαρίδες και έντομα. Το κοινό εξιτάρεται και ύστερα…απογοητεύεται αφού κανείς δεν ξαναμίλησε για το concept αυτό.

    Λίγους μήνες αργότερα κι ενώ η σεζόν ήδη έχει ξεκινήσει, ο κύριος Λάτσιος επικοινωνεί στους τηλεθεατές του ΑΝΤ1, το "Bachelor", το ριάλιτι όπου ένας εργένης καλείται να διαλέξει ανάμεσα σε 25 υποψήφιες νύφες. Ένα ριάλιτι, που δεν μεταδίδεται πουθένα στην Μεσόγειο όπου η κουλτούρα μας δεν συνάδει με το νυφοπάζαρο και δη το τηλεοπτικό. Η πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του σταθμού "Το Πρωινό", "βομβαρδίζει" για μία εβδομάδα τους τηλεθεατές με πληροφορίες για το "Bachelor". Κι ύστερα…σιωπή. Εν μία νυκτί το project εξαφανίζεται.

ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Στα καθήκοντα ενός γενικού διευθυντή ανήκει και η "αγορά" δυνατών ονομάτων που θα στελεχώσουν το πρόγραμμα του σταθμού. Αυτή τη στιγμή, ο ΑΝΤ1 είναι το μοναδικό κανάλι παγκοσμίως που έχει στη διάθεση του και πληρώνει μηνιαίως με συμβόλαια που υπέγραψε ο κύριος Λάτσιος, ονόματα που απλώς κάθονται στον πάγκο και εισπράττουν εις βάρος του Ομίλου!

 Γρηγόρης Αρναούτογλου: έμεινε στον πάγκο για κάποιους μήνες, λαμβάνοντας κανονικά της αποδοχές του, ενώ τώρα ετοιμάζει το τηλεπαιχνίδι "The Wall" με γυρίσματα στην Πολωνία. 

Δημήτρης Ουγγαρέζος: ενώ στο ετήσιο τρείλερ του Σεπτεμβρίου είχε εξέχουσα θέση, αρχικά χρησιμοποιήθηκε ως πάνελ στο "Late Night" που με απόφαση του κυρίου Λάτσιου, ακόμη ένα πανάκριβο concept κόπηκε. Για το δεύτερο μισό της σεζόν, έχει λαμβάνειν, μιας και έχει συμβόλαιο παρουσιαστή(!)

 Δούκισσα Νομικού: έχει λαμβάνειν, χωρίς να έχει παράξει έργο, λόγω εγκυμοσύνης. Κάτι σαν την Ελεονώρα Μελέτη, που όμως παρά την προχωρημένη εγκυμοσύνη της, εργάζεται όπως εργάζονται εξάλλου όλες οι έγκυες της χώρας, που λείπουν από την εργασία τους συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και όχι καθ΄όλη την εγκυμοσύνη τους.

ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΥ…ΜΥΡΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ

    Η επιστροφή του κυρίου Γιάννη Λάτσιου στον Αντ1, είχε ως αποτέλεσμα να έρθει ο σταθμός στην τρίτη θέση στην κατάταξη της τηλεθέασης. Μία θέση που απέχει πολύ από την πρωτιά, την οποία κλήθηκε να φέρει. Ένας άνθρωπος με τέτοια τηλεοπτική εμπειρία δεν δικαιούται να έχει άστοχες επιλογές, πανικό,  λανθασμένες κινήσεις, αποτυχίες. Φαίνεται λοιπόν ότι ο όμιλος, δεν ήταν διατεθειμένος να συγχωρήσει τον κύριο Λάτσιο, ο οποίος είδε –για δεύτερη φορά- την πόρτα της εξόδου.