3 top δεξιά, ΚΟΙΝΩΝΙΑ

90χρονος ψυχασθενής επιχείρησε να μπει με μαχαίρι στο θάλαμο που νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού! (ΒΙΝΤΕΟ)

Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο «Αττικόν», όταν 90χρονος επιχείρησε να εισβάλει στο δωμάτιο που νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού.

Ο 90χρονος, κατά πληροφορίες ψυχικά ασθενής, επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο με μαχαίρι.

Οι υπάλληλοι ασφαλείας του νοσοκομείου τον σταμάτησαν στην πόρτα και ενημέρωσαν αμέσως τις Αρχές. Στο σημείο κατέφθασε ομάδα ΔΙΑΣ και συνέλαβε τον άνδρα.

Ο 90χρονος οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Χαϊδαρίου

Η εμβληματική ηθοποιός νοσηλεύεται από τις 15 Ιουνίου στο νοσοκομείο «Αττικόν», αφού αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα πνευμονολογικής φύσης.

Δείτε το ρεπορτάζ του OPEN