Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τον ξαφνικό θάνατο της 36χρονης γιατρού από τη Μυτιλήνη, η οποία έχασε τη ζωή της λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την ιατροδικαστική εξέταση που διενεργήθηκε στην Αθήνα, η άτυχη γυναίκα κατέληξε από πολυοργανική ανεπάρκεια, ενώ μέχρι στιγμής η αιτία θανάτου παραμένει απροσδιόριστη.
Η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό, μη επεμβατικό τοκετό ένα υγιέστατο κοριτσάκι την 39η εβδομάδα της κύησης, το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής. Ωστόσο, το βράδυ του Σαββάτου παρουσίασε υψηλό πυρετό και η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε με ταχύτατους ρυθμούς.
Όπως έγινε γνωστό, οι γιατροί του Νοσοκομείου Μυτιλήνης προχώρησαν σε επιπλέον διαγνωστικό έλεγχο, εξετάζοντας το ενδεχόμενο να υπήρχε υπόλειμμα πλακούντα μετά τον τοκετό, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό αν προέκυψε κάποιο σχετικό εύρημα.
Ο ιατροδικαστής αναμένει πλέον τον πλήρη ιατρικό φάκελο, καθώς και τα αποτελέσματα των καλλιεργειών και των εργαστηριακών εξετάσεων τόσο από το Νοσοκομείο Μυτιλήνης όσο και από το Αττικό Νοσοκομείο, προκειμένου να εξακριβωθεί αν υπήρξε λοίμωξη ή μικροβιακή προσβολή που οδήγησε στην κατάρρευση του οργανισμού της.
Μέχρι στιγμής, δεν προκύπτουν ενδείξεις για κάποιο περιγεννητικό συμβάν ή επιπλοκή κατά τον τοκετό.
Δείτε το ρεπορτάζ του STAR


